AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Han bjeffer på morgen, på kvelden, om natten, midt på natten og jeg blir gal!!!! Ingen grunn for å bjeffe, han bare setter seg å bjeffer som en idiot! Hunden er virkelig teit, det kan man se på han. Hva kan jeg gjøre? Jeg hysjer på han noen ganger men da blir han bare verre. Føler ikke jeg kan si noe til naboen, da vi ikke snakker sammen og jeg har ikke lyst å snakke med dem. Kan jeg ringe Mattilsynet eller noe?Anonymous poster hash: bb0c8...fce
Tvist Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Du bør nok snakke med naboen uansett. Er hunden alene når den bjeffer? Lenge om gangen?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Du bør nok snakke med naboen uansett. Er hunden alene når den bjeffer? Lenge om gangen? Ja den er alene, stiller seg alltid på plenen ikke langt unna soveromsvinduet mitt og bjeffer. Hver natt blir jeg vekt midt på natten av den helvetes bjeffingen. Jeg blir gal!!! Ser naboen står på kjøkkenet men bryr seg ikke. Anonymous poster hash: ca534...274
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Det skal være alminnelig ro etter kl 23, og dette gjelder også hunder (!) Jeg vet det er ubehagelig å snakke med folk om dette, men du må snakke med naboen. Hjelper ikke det, så får du true med anmeldelse Anonymous poster hash: 6f0b1...cc7 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Hvis hunden står alene ute døgnet rundt og bjeffer kan du melde fra til Mattilsynet! Anonymous poster hash: ee257...bcf 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Huff stakkars hund Den har det jo helt klart ikke bra. Står den mye ute alene og bjeffer, så kan du fint melde i fra til Mattilsynet. Anonymous poster hash: 3177f...cd0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #7 Skrevet 25. november 2014 Den bjeffer ikke dagen lang, men den bjeffer mange ganger om dagen til at jeg merker det nok. Halv elleve på kvelden, etter midnatt, gjennom dagen osv. Hver eneste natt blir jeg vekt av bjeffingen hans, og jeg er nervøs dagen lang fordi jeg ikke er uthvilt. Den setter seg på plenen rett over mitt soveromsvindu og bjeffer i et sett. Synes det er rart at eierene ser ut til å ikke bry seg. Skal jeg bare ringe til Mattilsynet og fortelle dette? Anonymous poster hash: ca534...274
Scoop Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 Ja, eller send en melding via nettsiden deres. Tvilsomt at de vil gjøre noe spesielt dersom hunden ikke blir mishandlet, men det kan jo være naboen får seg en vekker og har hunden mer inne. Står den ute om natta året rundt? Ser du om de går tur med den? 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #9 Skrevet 26. november 2014 Er det en typisk liten selskapshund eller er det en stor hund alla schaefer, rottweiler osv? Anonymous poster hash: 9cf25...10f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #10 Skrevet 26. november 2014 Hvis den står ute hele tiden så kan du bare ta den med deg og ringe Falken å si hunden har rømt og du ikke vet hvem eier er. Da må de betale 1000kr for å få den tilbake igjen. Anonymous poster hash: 9ccb5...281 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #11 Skrevet 26. november 2014 Er det en typisk liten selskapshund eller er det en stor hund alla schaefer, rottweiler osv? Anonymous poster hash: 9cf25...10f Tror rasen er Cocker spaniel. TsAnonymous poster hash: ca534...274
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #12 Skrevet 26. november 2014 Ja, eller send en melding via nettsiden deres. Tvilsomt at de vil gjøre noe spesielt dersom hunden ikke blir mishandlet, men det kan jo være naboen får seg en vekker og har hunden mer inne. Står den ute om natta året rundt? Ser du om de går tur med den? Som jeg skrev før så står den IKKE ute døgnet rundt. Den ser jeg tre eller fire ganger, kommer ann på hvordan jeg jobber, men de gangene jeg er hjemme ser jeg den når den bjeffer. Ser ikke når de går tur med den, så kan ikke si noe om det. TsAnonymous poster hash: ca534...274
Gjest chisandra Skrevet 26. november 2014 #13 Skrevet 26. november 2014 Du bør ikke gjøre noe mer før du har snakket med naboen. Mulig han tror det ikke plager deg siden du ikke sier noe.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #14 Skrevet 26. november 2014 Du bør ikke gjøre noe mer før du har snakket med naboen. Mulig han tror det ikke plager deg siden du ikke sier noe. Jeg har jo ikke gjort noe da. Jeg har ikke lyst å snakke med dem, fordi jeg vet at det blir som å snakke til en vegg og hvis jeg sier noe så kommer de ikke til å bry seg med vilje. De er noen raringer.Anonymous poster hash: ca534...274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå