Gå til innhold

billån uten kausjonist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å få til dette?

Anonymous poster hash: 9680a...862

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ved billån tas det pant i bilen og det trengs da ikke kausjonist, men du må ha nok inntekt til å få billånet som det søkes om.

Skrevet

Ja, ved billån tas det pant i bilen og det trengs da ikke kausjonist, men du må ha nok inntekt til å få billånet som det søkes om.

Kan man få det på brukte (2011) biler også?

Skal ringe til banken idag.

Trodde man måtte ha kausjonist på alt og det mangler jeg så ble litt frustrert..

Skrevet

Vi tok nettopp opp lån på en 2010-modell, uten kausjonist men med pant i bilen, og det gikk bare bra :)

Skrevet

Kan man få det på brukte (2011) biler også?

Skal ringe til banken idag.

Trodde man måtte ha kausjonist på alt og det mangler jeg så ble litt frustrert..

Det generelle kravet for billån pleier å være at bilens alder + nedbetalingstid ikke må overstige 10 år. Og så er du nødt til å ha kaskoforsikring.

Anonymous poster hash: 6cf4d...136

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at et lån blir billigere med kausjonist? Vet ikke om dette stemmer.. Jeg valgte uansett å ta lån med sikkerhet i bilen. Må nå ha full kasko på bilen, noe som er helt greit. Det er jo det tryggeste (og dyreste)..

Anonymous poster hash: 9371a...96b
Skrevet

Du trenger ikke ringe banken, kjøper du via forhandler ordner bilforhandler alt slik jeg har forstått dette. Men jeg har aldri lån på bilene mine, jeg får kontonummer og overfører.

Anonymous poster hash: 95d52...b55

Skrevet

Jeg måtte ikke ha kausjonist, men måtte ha litt egenkapital om jeg ikke husker helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...