AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg har et møte med NAV I morgen. Skal begynne med å søke om kartlegging og slikt (husker ikke helt, skal få vite alt på møtet). Går på AAP (abreidsavklaringspenger) og skal begynne med kartleggingsmøter og slikt for å finne ut hva hvilke egenskaper og interesser jeg har, eller noe sånt. Skal i første omgang søke om å få plass. MEN, har hatt diaré de to siste dagene. Har aldri hatt det så ille før, knasker imodium men det funker i 1 time, også er det på'n igjen. Dag og natt. Null tegn til at det skal gi seg med det første. Sitter her å gråter, fordi jeg gruer meg sånn. Har sosial angst, og det skal vell ikke så mye til å forstå at sosial angst + diaré = katastrofe. Er dette saklig grunn til å avlyse møte og sett opp ny time? Kan jeg miste AAP på grunn av det? Har vært bundet til huset i fire dager, har ikke hatt fått handlet inn mat en gang, mamma kom innom med lit mat i går. To første dagene var ekstrem kvalme, så begynte helvetet. HATER og avlyse, det er verste jeg vet. Men dette går ikke, null søvn på flere dager fordi jeg våkner av at jeg må på do. Tenkt å ringe i dag... men føler meg så dum som avlyser, som sagt, hater det! Nå må jeg på do igjen Anonymous poster hash: 652f1...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. november 2014 #2 Del Skrevet 25. november 2014 Ring, så fort du kommer deg av ringen. Da får alle involverte sjanse til å omorganisere og ta andre klienter. Det er enklere å få til når en har god tid på seg. Er neppe noe problem å ombestille til et nytt møte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #3 Del Skrevet 25. november 2014 Ring med en gang det åpner og krev å få snakke med saksbehandler. Forklar saksbehandler situasjonen og be om nytt møte senere i uka eller neste uke. P.s. For å binde magen kan det være lurt å spise ris, poteter og gulrøtter Anonymous poster hash: 644bc...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #4 Del Skrevet 25. november 2014 Ring med en gang det åpner og krev å få snakke med saksbehandler. Forklar saksbehandler situasjonen og be om nytt møte senere i uka eller neste uke. P.s. For å binde magen kan det være lurt å spise ris, poteter og gulrøtter Anonymous poster hash: 644bc...ded Står på nettet at de åpner 10, men kan prøve litt tidligere. Takk for svar, og rådene skal jeg prøve. Har poteter og ris liggende. Ris og kyllingfilet går vell? TS Anonymous poster hash: 652f1...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #5 Del Skrevet 25. november 2014 Ikke nok at med at jeg skal slite med magen, men nå trur jeg at jeg fader meg at jeg har dehydrering også. Er konstant tørst, tørr i munnen og leppene, kvalm, hodepine og tisser ingenting... Når må mang ringe lege egentlig? :S TS Anonymous poster hash: 652f1...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #6 Del Skrevet 25. november 2014 NAV åpner vel 9 eller halv ni? Med mindre du har nummeret direkte til kontoret, må du igjennom kranglefantene på fellesnummeret først, så sitt klar med telefonen Tror jeg ville droppet kyllingen, kylling kan for mange være starten på mageproblemer... Så spis ris med ketchup, eller bak en potet eller finn på noe sprekt med både potet og ris? Det er vanlig å bli litt dehydrert etter diare, det at du ikke tisser er ikke så rart, alt vannet går jo ut det andre hullet allikevel Men pass på å dikk masse vann, og ta lipsyl eller noe på leppene. Når man bør ringe lege aner jeg ikke, men tror du bare får samme beskjed som jeg skriver her.. "gjør dette, vent å se, blir det ikke bedre så ring tilbake"... Men når det er sagt; hvis du føler deg virkelig dårlig må du ringe legen altså! Anonymous poster hash: 644bc...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #7 Del Skrevet 25. november 2014 NAV åpner vel 9 eller halv ni? Med mindre du har nummeret direkte til kontoret, må du igjennom kranglefantene på fellesnummeret først, så sitt klar med telefonen Tror jeg ville droppet kyllingen, kylling kan for mange være starten på mageproblemer... Så spis ris med ketchup, eller bak en potet eller finn på noe sprekt med både potet og ris? Det er vanlig å bli litt dehydrert etter diare, det at du ikke tisser er ikke så rart, alt vannet går jo ut det andre hullet allikevel Men pass på å dikk masse vann, og ta lipsyl eller noe på leppene. Når man bør ringe lege aner jeg ikke, men tror du bare får samme beskjed som jeg skriver her.. "gjør dette, vent å se, blir det ikke bedre så ring tilbake"... Men når det er sagt; hvis du føler deg virkelig dårlig må du ringe legen altså! Anonymous poster hash: 644bc...ded Føler meg litt slapp, men det kan jo være dehydrering og mangel på søvn. Men får se det an, NAV er viktigere. Kan prøve 8, så halv 9, så 9. Står 10 på nettsiden, men ikke "telefontid". Vet at selve "lokalet" åpnes 10. Får jo ikke sove allikevel Får prøve ris med ketchup. Har ikke stort annet. TS Anonymous poster hash: 652f1...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #8 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg har sosial angst og diarè i lange perioder av gangen. Først og fremst: Går du ut og må på do så lærer du at det ikke er noe problem. Ta papir i do først og sett på vasken først. Spyl ned med en gang du har bæsjet og deretter tørk deg. Hvis du syns det er flaut å trekke ned to ganger, snyt deg så tror de at du bare snøt deg og at det er derfor du trekker ned to ganger hvis noen hører. Ellers: Helt legit å ikke stille hvis man er syk. Anonymous poster hash: 88340...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå