AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg er 21 år, kjæreste gjennom 5 år, har en liten hund, leier en 67 kvd leiligheten og har 3-årig videregående skole, er p.d sykevikar 100%. Du? :DAnonymous poster hash: 165f1...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 25. november 2014 #2 Del Skrevet 25. november 2014 Du høres flittig ut TS! Her er det nesten bare elendighet. Jeg er over 40 år, og etter snart ti år med diverse utprøvinger i utdanning og arbeid, er jeg i ferd med å bli ufør. Jeg har to ulike høgskoleutdanninger, en tok jeg som ung, og en i godt voksen alder. For tida leier jeg 40 kvm leilighet, og har aldri eid bolig selv. Heldigvis har jeg veldig hyggelige huseiere som jeg leier hos. Når jeg forhåpentligvis kommer i orden med trygd, håper jeg på å kunne kjøpe egen bolig. Ikke har jeg barn, og ikker har jeg mann. Min kjære døde i sommer etter kort tids sykdom. Vi var sammen i litt over seks år. Men livet er ikke bare ille for meg. Jeg har mor, søsken og tantebarn som betyr masse for meg, samt en nydelig katt. Har også flere hobbyer og interesser som gir mye glede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #3 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg er 36 år, har 2 barn, har vært gift, og skilt. Singel nå. Eier halvparten av en tomannsbolig på 120 m2, og jeg eier litt mer enn hva banken eier. Jeg har en årsenhet i jus, og nå er jeg helt i starten på en bachelor. Jeg var syk i 10 år, og utenfor arbeidslivet. Derfor tar jeg utdannelse for å få en bedre jobb. Anonymous poster hash: fec79...2f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #4 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg er 28 år med tre utdanninger, har samboer og vi har vært sammen i snart 6 år, har gode venner og familie rundt meg, elsker å reise og har reist endel i verden, eier halvparten av en tomannsbolig pr. dags dato og skal bygge hus på et senere tidspunkt. Anonymous poster hash: 03016...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #5 Del Skrevet 25. november 2014 Dere som har skrevet over her, står det respekt av!!! Ønsker dere alt godt :D Anonymous poster hash: 03016...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #6 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg er 30 år. Vært gift og er skilt nå. Har samboer , en hund og eier leilighet på 40 kvm. Har ikke hatt så lett oppvekst, bodd i mange fosterfamilier og diverse. Men jeg har klart meg bra etter forholdene. Har en utdannelse på høyskole og driver eget firma. Anonymous poster hash: e92f3...617 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #7 Del Skrevet 25. november 2014 Er 25 år, snart lege. Er singel, og leier 60 kvm i en by. Har oppnådd ok resultater i kampsport og pianokonkurranser. Har også oppnådd å komme meg vekk fra ødeleggende foreldre. Har oppnådd en vilje til å se positivt på alle situasjoner som noe man kan lære noe fra, uansett hvor kjipe de er. Har oppnådd å bli en annerledes person nå enn da jeg var 20. Anonymous poster hash: da8ff...1c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 25. november 2014 #8 Del Skrevet 25. november 2014 21 år, nyutdannet barne- og ungdomsarbeider med mulige planer for videre utdannelse. Men har ikke helt bestemt meg for hva. Er singel og leier en leilighet på mellom 65-70 kvm. Pr.d.d er jeg arbeidsledig etter at min tidligere arbeidsplass måtte gi slipp på meg pga dårlig økonomi. Det var helt for jævlig! Så nå venter jeg spent på å se hva året 2015 har i vente. Om det blir flytting eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #9 Del Skrevet 25. november 2014 21 år, nyutdannet barne- og ungdomsarbeider med mulige planer for videre utdannelse. Men har ikke helt bestemt meg for hva. Er singel og leier en leilighet på mellom 65-70 kvm. Pr.d.d er jeg arbeidsledig etter at min tidligere arbeidsplass måtte gi slipp på meg pga dårlig økonomi. Det var helt for jævlig! Så nå venter jeg spent på å se hva året 2015 har i vente. Om det blir flytting eller ikke. Føler sånn med deg, det der skjedde med meg og - elsket jobben min og de ville gjerne ha meg. Men akk nei.. ble mange tårer, og er fremdeles et sårt tema. Håper også på bedre nyheter i 2015! Du har en god og relevant utdannelse, så jeg vil tro at det skal gå seg til for deg! Klem Anonymous poster hash: 48975...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Dee Skrevet 25. november 2014 #10 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg er nitten, går førsteåret på en profesjonsgrad i rettsvitenskap. Har samboer (kjæreste gjennom tre år), har en ekstravaktstilling på hjemstedet, samt fire års ansiennitet i en tidligere deltidsjobb. Har førerkort, avløserkurs og vært styremedlem i et grendautvalg i et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crizpo Skrevet 25. november 2014 #11 Del Skrevet 25. november 2014 23 år, utdannet sykepleier, jobber 100 %. Har en kjæreste jeg har vært sammen med i snart 3 år og vi leier en leilighet på 90 kvadrat sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 25. november 2014 #12 Del Skrevet 25. november 2014 Føler sånn med deg, det der skjedde med meg og - elsket jobben min og de ville gjerne ha meg. Men akk nei.. ble mange tårer, og er fremdeles et sårt tema. Håper også på bedre nyheter i 2015! Du har en god og relevant utdannelse, så jeg vil tro at det skal gå seg til for deg! Klem Anonymous poster hash: 48975...6f6 Det var og er helt forferdelig. De første ukene ville jeg ikke tenke på det og i alle fall ikke snakke om det.. Satser på at 2015 blir så mye bedre enn 2014! Takk skal du ha, klem tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. november 2014 #13 Del Skrevet 25. november 2014 Jeg er 30, og føler jeg har oppnådd det jeg har satt meg som mål her i livet. På grunn av tidligere ufrivillig barnløshet var jeg lenge i ventemodus. Hele livet dreide seg om å vente. Vente på å bli gravid. Vente på å føde. Vente på å få søsken. Vente på å føde igjen. Vente på å få hus. Venteventevente. Men så plutselig falt brikkene på plass, og jeg fant endelig fred med tilværelsen min. Så ja, gift, to barn, hus. Er utdannet ingeniør og har nylig steget i gradene til en lederstilling. Elsker jobben min! Det største jeg har oppnådd, sånn bortsett fra unger og mann og jobb, er at jeg har klart å slanke meg 25 kg siden yngste ble født, og er endelig relativt fornøyd med meg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 25. november 2014 #14 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Hva jeg har oppnådd på mine 25 år: Kjæreste gjennom snart 5 år, samboere i 1 1/2 Vi har hus Brukt 5 1/2 år på høyere utdannelse Vært i forsvaret Kjøpt en Dior-veske (dette har vært en barndomsdrøm, teit jeg vet) Blitt kvitt depresjoner og trang til selvskading Blitt fornøyd med eget utseende Red. Glemte å skrive alder. Endret 25. november 2014 av Jolene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 25. november 2014 #15 Del Skrevet 25. november 2014 Hmm, skal vi se.. 25 år. Har samboer og vi eier en leilighet på 85 kvm. Jeg eier en bil. Har fast jobb og er snaaart ferdig utdannet (neste år ). Også eier vi (okei da, samboern, ikke meg) en hytte på fjellet. Ja, det var vel alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #16 Del Skrevet 25. november 2014 Si hva dere jobber med og utdanner dere til da Anonymous poster hash: e0d67...793 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower Skrevet 25. november 2014 #17 Del Skrevet 25. november 2014 22 år, studiekompetanse, førerkort. Familieeid leilighet i nybygget blokk i byen, hund, bil. Halvannen høyere utdanning da jeg gikk lei, deltidsjobb i klesbutikk samt jevnlig innleid til å skrive for avis. Har i fem år vært tillitsvalgt i en av Norges største ungdomsorganisasjoner (hvorav 3,5 år av disse har vært på sentralt plan, og 1 år av disse igjen på heltid). Lokalt partiverv og på liste med mulighet for varaplass i dette partiet. Lært meg å være komfortabel i egen kropp, og er kommet en lang vei i å bli komfortabel i eget sinn. Mange baller i lufta, og jeg gleder meg til den dagen jeg får et rent A4-liv Gleder meg også veldig til den dagen jeg skal få "oppnå" å gifte meg og få barn med kjæresten min Samt bli voksen nok til å lage middager fra bunnen av, bake brød selv og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximillian Cohen Skrevet 25. november 2014 #18 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) Jeg har: 1 samboer 1 unge 3 biler (prøver å kvitte meg med 1, men det er vanskelig å selge vrak) 1 relativt stor (og godt belånt) leilighet 1 jobb 1,5 utdanning Jeg ønsker meg: Nytt kjøkken Endret 25. november 2014 av Maximillian Cohen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 25. november 2014 #19 Del Skrevet 25. november 2014 (endret) 22 år Fagbrev innen tømrerfaget, jobber 100% + Støttekontakt 2 ganger i uka Eier 70kvm leilighet med lite lån Ganske ny bil Endret 25. november 2014 av Olaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå