Catlin Skrevet 26. juni 2002 #1 Skrevet 26. juni 2002 Selv om man ikke er invitert i bryllup, er det vanlig å gi gave da? Nære venner gir man vel til..... Hvor ville du satt "grensen" på hvem man gir gave til og ikke?
Anki1971 Skrevet 26. juni 2002 #2 Skrevet 26. juni 2002 Tja.. jeg pleier å gi gave til de jeg kunne funnet på å gå i kirka og sett. Altså, jeg gir uten at jeg går dit også sånn hvis jeg ikke får sjansen til å gå og se vielsen. Men jeg gir ikke til folk jeg ikke føler det naturlig å gå i vielsen til
'Lilly' Skrevet 26. juni 2002 #3 Skrevet 26. juni 2002 Kjære Catlin! Det er nok du som vet best hvor grensen går n.d.g. de du gir gave til i bryllup. Man gir vel der det føles naturlig. Stol på mavefølelsen!!!! Det går jo også ann å spleise med flere på en liten ting hvis man ikke er så fryktelig nære. Kanskje ikke så god hjelp? :-?
Engel Skrevet 27. juni 2002 #4 Skrevet 27. juni 2002 Jeg gir gave til nære venner (nåværende og nære barndomsvenner) og til slekt ut til og med fettere og kusiner. Trenger ikke være noen stor, dyr gave, bare en liten oppmerksomhet på dagen!
Gjest Lea Skrevet 27. juni 2002 #5 Skrevet 27. juni 2002 Jeg hadde kjøpt til de jeg omgåes og slektninger (kusiner/fettere). Trenger ikke å være mye heller, bare en liten ting liksom. De fleste er vel så unge at de holder på å etablere seg, da er det lett å finne en liten ting til hjemmet. Bilder er suverent å gi bort (innrammede trykk/plakater) eller kanskje noen enkle lysestaker.
Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2002 #6 Skrevet 27. juni 2002 Hei Bilder er IKKE suverent å gi bort!! Smaken er som baken og det er vanskelig å vite hva slags smak brudeparet har! Vi gifter oss i år og håper folk holder seg til gavelisten som har noe for en hver lommebok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå