Gå til innhold

Føler at dette er et argument for at jeg har idiot-venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at over halvparten av de som skriver i kommentarfeltene til nettavisene er fjols, og bare det at jeg skriver der gjør kanskje meg til et fjols også, selv om det jeg skriver stort sett er litt intelligent (alle mener naturligvis at det de selv skriver er intelligent). Derfor er det ikke noe å være stolt av når mange liker det du har skrevet.

Men jeg synes dette er et ganske tydelig signal om at jeg har idiot-venner, når jeg stadig vekk har den kommentaren som topper hele like-statistikken på en nyhetsartikkel, mens når jeg poster noe på Facebook får jeg veldig lite eller ingen respons.

Årsaken til at jeg ikke får respons på Facebook er at jeg ikke er en populær person. Jeg vet at dersom andre hadde lagt ut det jeg legger ut, så ville det kommet massevis av kommentarer og likes.

Det at jeg får mange likes hos nettavisene skyldes selvfølgelig at jeg når ut til veldig mange, men når jeg får flest likes på en artikkel ganske ofte, så tyder det på at jeg har en del å fare med, men at det er andre forhold som gjør at folk driter i det jeg poster på Facebook. På Facebook handler alt om hvem du er, ikke hvor bra det du poster er. Følgelig har jeg idiot-venner.

d95f0743e21a506cf55ff4c0c8471c13.png

Anonymous poster hash: 007c5...1b7
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror du har rett i det du skriver, ja. Men samtidig så skjønner jeg at folk ikke "liker" det en person de ikke har noe godt forhold til, uansett hvor intelligent det er. Jeg gjør i hvert fall ikke det.

Selv bruker jeg ikke å skrive i kommentarfelt til aviser/magasiner og lignende, nettopp fordi det er så mange "idioter" der :P Det hender jeg leser kommentarer, og om det er mange fjottkommentarer liker jeg den eller de få som er intelligente.

Skjønner ikke hvorfor noen her kaller deg for et troll. Kanskje man må ha lest andre tråder du har startet eller noe for å skjønne det... Eller kanskje det er mer obvious enn det jeg klarer å se :P

Innlegget er redigert pga. svar på slettet innlegg.

- Avalon, mod

Endret av Avalon
  • Liker 2
Gjest chisandra
Skrevet

Ts, dette synes jeg du skal ta opp nettopp på facebook-kontoen din. Vi støtter deg, vi! :fnise:

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og troll-spekulasjoner, samt svar på dette.

- Avlalon, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...