Litjmusa Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Hva slags julebakst baker dere? Hva er et must i julen? Er det noen som vil dele tradisjonelle oppskrifter. Da ønsker jeg IKKE kopi av enkel Google søk. Hva betyr baksten for deg? Og hvor lenge før jul lager du den?
lillemeg90 Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Her baker vi julebrød, chewy chocolate ginger cookies, firkløverkaker, brune pinner og fløtekarameller. Resten er litt sånn det som passer det året. julebakst for meg er julestemning. Det er så herlig å stå å bake med julemusikken på og adventsstaken i vinduet. Begynner som regel rundt andre helg i desember:)
DobbyDepp Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Det jeg må lage til jul er pepperkaker, julekake, krumkaker, en saftig fruktkake, brente nøtter, hjemmelaget frokostblanding med sjokoladebiter og annet namm i, og hjemmelaget marsipan I dag har jeg lagd frokostblandingen og brente nøtter Så er det bare å se om de får ligge i fred frem til jul eller om jeg må lage litt mer
melatonin Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Jeg pleier å lage kokkosboller, sara bernard, baker litt gjærbakst og putter i fryseren, hvis jeg ikke får laget det er det ikke noe must egentlig.. pleier som regel å bli litt snop ellers og.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Lager julemanna, pepperkaker(hjemmelaget deig!!!) havreflarn, kransekakestenger. Prøvde meg på Sarah Bernard i fjor, men ble ikke noe vellykket, så vet ikke om jeg prøver på det i år igjen. Går veldig lite småkaker, så lager heller iskake, tropisk aroma, oste(is)kake og div desserter, det blir spsit. Kan også hende jeg prøver meg på lefser i år Anonymous poster hash: fa8d9...7e6
Litjmusa Skrevet 5. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2014 Åå, det er en glede å bake i desember når man har så mye godt å velge i. Jeg er veldig glad i gamle oppskrifter og tradisjoner Noen som vil dele oppskrift?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå