Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #1 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg har altså fått både hundevalp og kattunge den siste uken. Vi ønsket oss det, samboeren og jeg. Og så langt alt vel - de er veldig gode venner, og har begynt å leke med hverandre! I sted gikk katten og strøk seg oppetter hunden slik den gjør med meg når den vil ha mat! Men så er det meg da. Jeg er jo vant til at hunden løper etter katten! Jeg klarer liksom ikke helt tanken på å gå fra dem når de er alene de to i samme rom... Er så redd for at leken blir for voldsom. Hunden er jo større enn katten, og de tåler jo ikke all verden. Vel vel. Ikke at det er så mye dere her inne kan gjøre med det, men kanskje noen likevel har noe erfaring fra feltet som kan berolige meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 23. juli 2004 #2 Del Skrevet 23. juli 2004 JEg vet ikke helt, lurer på det samme selv. Har nettopp fått en liten valp, har fra før av en 7 år gammel katt. Hittil har det gått bra, men er redd for å la de to være alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 23. juli 2004 #3 Del Skrevet 23. juli 2004 Vi har alltid hatt katt, og sommeren da jeg var 13 passet jeg hunder hjemme. Alle slags hunder, og det gikk veldig bra. Alle tolererte katten, noen lekte med ham og noen delte matfatet sitt med ham også. Man må nok bare prøve seg fram og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 24. juli 2004 #4 Del Skrevet 24. juli 2004 Hadde hund og katt når jeg var liten.. Da løpte hunden etter katten også i det neste sek løpte katta etter hunden.. Syns det var veldig morsomt.. De lekte masse i lag med hverandre. Syns ikke da det var noe farlig. For de var bare snille mot hverandre! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Labanen Skrevet 24. juli 2004 #5 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg har både hund og katt, og jeg er faktisk mer redd for hunden! Katten er spretten, kan komme seg unna og kan forsvare seg, men det kan fort gå utover øynene på hunden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #6 Del Skrevet 24. juli 2004 hund og katt går så fint sammen.. bare vær litt obs mens katten e liten enda.. hunden e litt røffere i lek så.. vårres hund va 5 mnd da vi fikk liten pusekatt.. han ville leke me pusen, men da løp pusen å gjæmte seg. nå er det omvendt det går så fint så... kossen hund/katt e d du har da? vi har Sort elghund å katt ala skogkantmix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #7 Del Skrevet 24. juli 2004 Det er en blandingshund med mye schæfer, litt annet. Og en katt. Sikkert en blandingskatt. Vet ikke noe mer om katteraser enn det, men det er nok helt sikkert en katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. juli 2004 #8 Del Skrevet 24. juli 2004 Det går helt fint så lenge de er venner nå. Den forrige hunden til mamma og pappa hadde innbilt svangerskap da vi fikk kattunge, så hun fikk jo da selvsagt en valp... Katta lå der, nyvaska og klissvåt av hundesikkel, malte som en middels kaffekvern og fikk melk av schaeferen. De lå oppå hverandre om natta og sov helt til hunden gikk bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 24. juli 2004 #9 Del Skrevet 24. juli 2004 jeg har opplevd d samme son deg..det gikk fint det! så lenge d går bra når du er i nerheten vil gå bra når du e borte. det går så fint skal du se! du må bare ta deg selv i nakken, selv hvor lite lyst du har til og la de være alene sammen.bare stol på at det kommer til og gå bra. det går så fint at!katter klarer seg alltid og vet når nåkk er nåkk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #10 Del Skrevet 27. juli 2004 Ville egentlig bare si at det har gått utrolig fint med disse to sammen. Nå, litt mer enn en uke etter at de traff hverandre, spiser og sover de sammen. De er så søte så! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå