Anaconda Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Er det andre som har fått tilsendt pakke fra "Barnas egen bokverden" uten å være medlem? Om du er medlem - på hvilken måte får du informasjon om hovedbok? Jeg har nettopp mottatt to bøker fra Barnas bokverden som jeg ikke har hatt mulighet til å takke ja eller nei til, verken via brevpost eller e-post. Inne på "min side" på nettsiden til tanum blir jeg automatisk logget inn (fordi jeg antagelig har huket av på "husk passord" tidligere - har vært medlem av mellom annet hobbyklubben tidligere) Når jeg går inn på "min side" ligger det ikke noe informasjon utenom kontakt-info. Det står ingenting om hovedbok, tidligere logg osv. Kjenner jeg blir så forb**** fordi jeg føler at de lurer folk ved å være lite brukervennlige osv.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Det er egen side for hovedbok. Ikke på min side. Skal være mulighet å trykke på hovedbok (skal stå listet opp) og der kan du avbestilleAnonymous poster hash: 2f6e3...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå