sommerbrud04 Skrevet 23. juli 2004 #1 Del Skrevet 23. juli 2004 Hvor mye betalte dere for blomstene til bryllupet, hvis dere regner med alt (brudebukett, pynt i kirken, knapphullsblomst, dekorasjoner osv) Hva fikk dere for den prisen? Jeg synes det er så utrolig dyrt med blomster..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 23. juli 2004 #2 Del Skrevet 23. juli 2004 grovt regnet ut så kommer vi nok til å betale rundt 3000 kr. 2000 for bukett og knapphullsblomster og 1000 for oppsatsene. Da lager jeg oppsatsene selv, kjøper bare blomstene, og siden vi skal ha vielsen utendørs så har jeg ingen planer om å pynte med ekstra blomster der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte20 Skrevet 23. juli 2004 #3 Del Skrevet 23. juli 2004 Ja, det er nok dyrt...Vi skal betale rundt 7000,- for: -Brudebukett -Knapphullsblomster. Min kjære skal dessuten ha en hjerteformet en. -Svennestav med blomster -Blomsterkurv til brudepia -2 store oppsatser i kirka med planter og avskårne blomster (den skal være med videre til lokalet) -En oppsats på middagsbordet -ca 17 gerbera som skal ligge på bordene ...tror det var alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billeba Skrevet 23. juli 2004 #4 Del Skrevet 23. juli 2004 For brudebukett, 3 knapphullsblomster og brudebukett må jeg ut med ca 3000,- mente damen i butikken. Dyrt blir det, men jeg tror det blir bra..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 23. juli 2004 #5 Del Skrevet 23. juli 2004 Svigers står for pyntingen av lokalet, så det vet jeg ikke. Men min kjære har fått til en god pris på maks 1500 for brudebukett, 5 knapphullblomster og en hårpynt-blomst til forlover. Kirkepyntingen spleises mellom alle fire brudepar som vies samme dag, så da blir det mellom 500-750 kr for alterbuketter, minibuketter på 8 benkerader, alterringdekorasjon og noe grønt i trappetrinnene opp til hvor vi kommer til å sitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 23. juli 2004 #6 Del Skrevet 23. juli 2004 Ja, det er nok dyrt...Vi skal betale rundt 7000,- for: -Brudebukett -Knapphullsblomster. Min kjære skal dessuten ha en hjerteformet en. -Svennestav med blomster -Blomsterkurv til brudepia -2 store oppsatser i kirka med planter og avskårne blomster (den skal være med videre til lokalet) -En oppsats på middagsbordet -ca 17 gerbera som skal ligge på bordene ...tror det var alt.... :o :o :o :o :o kjære deg, det var kjempe dyrt!!! ville undersøkt litt rundt hos andre butikker jeg om du kunne få det billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte20 Skrevet 23. juli 2004 #7 Del Skrevet 23. juli 2004 bor langt utpå landet...så det er desverre ikke så mye å velge mellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 24. juli 2004 #8 Del Skrevet 24. juli 2004 Vi betalte kr 1000 for brudebukketen min og tre brystbuketter. Det var vi veldig fornøyd med. Jeg hadde fått omtrent dobbel pris et annet sted, så det svarer seg å sjekke flere steder hvis en har muligheten til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte20 Skrevet 25. juli 2004 #9 Del Skrevet 25. juli 2004 Lotte22mannen er her for å rette opp Lotte22 har nok tatt i litt her ja og lagt på 2000,- skal betale 5000,- og da kommer også avskrene til bryllupskaka. Bruker denne blomsterbutikken for en av lottemannens venninder jobber der og er veldig flink. Lotte22mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 25. juli 2004 #10 Del Skrevet 25. juli 2004 Vi betaler rundt 5-6000,- for: * Brudebukett * Svennestav og budepikebukett * 3 corsager * Roser til håroppsettet * Blomster i bordpynten * Kirkepynt, bestående av: 3 svære røde hjerter i stativ som blir dekorert med blomster, et hvitt sateng*laken* som blir lagt over alterringen og pyntet med blomster. Blomsterbutikken frakter så disse til fetlokalet vårt etter vielsen Jeg er godt fornøyd med prisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanille Skrevet 26. juli 2004 #11 Del Skrevet 26. juli 2004 Vi kjenner en blomsterhandler og har fått en veldig god avtale hos han. Vi har fått pris på maks 2.000 for: Brudebukett 4 knappehullsblomster 4 borddekorasjoner 1 brudepikebukett og kastebukett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 26. juli 2004 #12 Del Skrevet 26. juli 2004 Lotte22mannen er her for å rette opp Lotte22 har nok tatt i litt her ja og lagt på 2000,- skal betale 5000,- og da kommer også avskrene til bryllupskaka. Bruker denne blomsterbutikken for en av lottemannens venninder jobber der og er veldig flink. Lotte22mannen Fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. juli 2004 #13 Del Skrevet 26. juli 2004 2.200,- for brudebukett, 4 brystbuketter og bordpynten (14 calla) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2004 #14 Del Skrevet 26. juli 2004 Kjære dere; dere gifter dere (forhåpentligvis) kun èn gang her i livet, og så skal dere spare på blomstene? Skulle ønske flere pyntet både kirken og lokalene mye mer enn hva som er vanlig. jobber i blomsterbutikk selv og vet hvor mye en helhetlig ramme kan gjøre for dagen. Er utrolig mye flott å dekorere med, ikke bare blomster. Men hver sin lyst, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 27. juli 2004 #15 Del Skrevet 27. juli 2004 Vi bruker en god del på blomster faktisk: brudebuketten: 2000,- Pynt til bilen: 2000,- Corsager: 400,- Pynt til lokalet: 6000,- Tilsammen: 10.400,- I tillegg kommer kirkepynten, men det skulle en av de andre parene ordne med. Så det blir jo noen kroner der også, men ikke så mye. Synes det er pent med maaasse blomster!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 27. juli 2004 #16 Del Skrevet 27. juli 2004 Vi betaler ca 4000 for brudebukett, 2 corsager (pappa ville ikke ha, så bare til brudgommen og hans forlover) og 6 oppsatser til bordene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 27. juli 2004 #17 Del Skrevet 27. juli 2004 Har solgt brudeblomster fra en enkel lang rose til 50.- kroner til de som ønsker full pakke med masse tilbehør for over 10000,- Betyr det noe om du betaler mindre eller mer for blomster enn andre gjør? Det som betyr noe er at det er perfekt for deg og din kjære. Kjolen din skal også vere den rette kjolen om den koster 1000.- eller 15000,- Jeg vil bare vere med på å lage dagen perfekt for de brudeparene som velger meg til å lage deres blomstersmykke og tilbehør for den store dagen,og priser det etter varevalg og arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerbrud04 Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg er enig at det ikke betyr noe om jeg betaler mer enn andre, jeg bare lurte på hva som var "vanlig", siden vi ikke bestiller fra en blomsterbutikk. Jeg har en jeg kjenner som skal lage bukett, corsage og dekorasjoner, og vi kjøper derfor inn blomstene selv. Jeg synes blomster er viktig på en slik dag, og ville ha de blomstene vi synes var finest. Vi har valgt orchide, og skal ha det som pynt utenom dekorasjonene også.. så om jeg ville ha det billigst mulig kunne jeg jo bare valgt en annen blomst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå