Gå til innhold

Snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som alle disse sosiale mediene er kommet på banen, så er det endel som er litt uklart. Jeg er litt interessert i hvordan dere bruker snapchat.

Selv er jeg veldig glad i det og kan snappe veldig tilfeldig av ting jeg syntes er artig. Da sender jeg det ofte til andre jeg tror vil like det.

Noen personer på snapchat gir ofte respons uavhengig av om det er et spørsmål i snappen eller ei.

Så til dere som aldri eller sjeldent gir repsons, men gjerne kan sende helt andre ting tilbake, når dere selv gjør noe gøy.

Setter dere allikevel pris på snappen, og kan le av den? (Selv om dere ikke gir tilbakemelding.) Eller er det mest mas. Og dere svarer kun på de dere liker?

damer og herrer, hvordan er dere når det kommer til snapchat?

Anonymous poster hash: d543d...d38
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det selv om jeg ikke svarer. Kan ikke alltid svare.

Skrevet

TS her. Dere kan også gjerne svare på hvem dere sender til? Om det kun er personer dere er interessert i (Sett bort ifra venner)
Eller om dere likegyldig sender til flere uavhengig av om dere er interessert i dem?

Anonymous poster hash: d543d...d38
Skrevet

Jeg liker å få snappene, men er ikke alltid noe å svare på heller

Anonymous poster hash: ad7e1...9f3
Skrevet

Det er ikke alle snappene jeg svarer på, men som oftes så gjør jeg det.
Snapchat kan brukes til mye forskjellig... ;)

• Liker 1
Skrevet

Svarer bare til en venninne på snap som regel - for jeg vet hun blir lei seg hvis hun ikke får respons fra noen ;)

Men svarer bare untaksvis til andre. Kommer an på snapen. Men jeg synes det er gøy å få likevel altså.

Anonymous poster hash: 3f8c1...102

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...