Gå til innhold

han vil bare at jeg skal ri

Fremhevede innlegg

Gjest are you steamen
Skrevet

lurer å hvorfor han bare vil at jeg skal ri han?

Hver gang vi har sex drar han meg oppå han...

ri ri og ri.

er ikke det at jeg misliker å ri, men kunne vel tenkt meg litt forandring innimellom også.

jeg vet jeg bare kan si i fra men det er ikke så lett.

har fått dratt han oppå meg èn gang da.

lurer på hva som er så spesielt med at jeg rir?

Kanskje han bare er drit lat

:roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest ponni
Skrevet

lat ja:) ingen annen fornuftig forklaring, selv om de åpenbart synes det er godt også.

greit å ha lat sex av og til, men man må da bytte på rollene!

tror forresten kjæresten MIN begynner å bli lat også, når jeg tenker meg om...

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Ok å ri av og til, men det gir ikke meg den store opplevelsen. Slitsomt blir det også. Jeg hadde hoppa av og sagt hva jeg ville at han skulle gjøre........ :sjarmor:

• Liker 1
Skrevet

Hva med å sette grenser for deg selv jente.

Gjest Er han lat?
Skrevet

Din partner høres jo fryktelig lat ut!! Noe så kjedelig da, at du alltid må ri...Det hadde ikke jeg giddet! Skal han lliksom bare ligge der og ta imot hver gang? :roll:

Skrevet

mange menn er egoistiske også..tenker kun på hva som er best for han.kansje han liker denne stillingen så godt at han bare vil ha d sånn?

og så tenker han at du også liker d så han tenker at "da er d ingen grunn til og ta noen andre stillinger"

si hva du føler til han, han sjønner deg helt sikkert!

lykke til :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Har en følelse av at mange menn liker dette best. De liker synet av dama på toppen og har derfor dette som en favorittstilling. Men jeg er ikke sikker altså, er ikke mann selv :tunge1: Men er hvertfall dette jeg har hørt.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hva med å sette grenser for deg selv jente.

Har ingen problemer med å sette grenser for meg selv.

Men er ganske ny i forholdet og dette er noe jeg har stusset over i det siste.

Ække værre enn det :wink:

• 6 år senere...
Skrevet

Han er lat ja. La han jobbe litt for deg for en gangs skyld. :P

Gjest Sommertid
Skrevet

Hater de som forventer at jeg skal være på toppen hver eneste gang. Det er så kjedelig med kun en stilling.

Jeg får heller ikke så mye ut av den stillingen så jeg liker den lite. Det finnes jo så mange andre kjekke stillinger vi kan gjøre istedenfor :sjenert:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Det er ikke verre enn å si "kan du knulle meg litt bakfra?" eller "jeg vil at du puler meg i misjonær".

De fleste menn tenner på direkte tale. Og hvis det er noe du synes er ugreit, så er det som oftest lettest å dirigere han til å gjøre noe annet, i stedet for å kritisere det han gjør.

Tviler på at han kommer til å si "nei, det gidder jeg ikke" liksom. Dessuten er det du som sitter med makta når du er på toppen. Så hvis han skulle finne på å si "jamen jeg orker ikke i dag kjære" så kan du faktisk bare stoppe opp, og si "nei, ikke jeg heller".

Ingen som tvinger deg eller presser deg til å ri, du må bare ta litt styring selv! Og det er faktisk enklere enn du trur.

• Liker 2
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Evt kan det hende at han bare synes du er verdens beste til å ri, sånn at han ikke vil gjøre noe annet :sjenert:

• Liker 4
Gjest Linda sofie
Skrevet

Det er ikke verre enn å si "kan du knulle meg litt bakfra?" eller "jeg vil at du puler meg i misjonær".

De fleste menn tenner på direkte tale. Og hvis det er noe du synes er ugreit, så er det som oftest lettest å dirigere han til å gjøre noe annet, i stedet for å kritisere det han gjør.

Tviler på at han kommer til å si "nei, det gidder jeg ikke" liksom. Dessuten er det du som sitter med makta når du er på toppen. Så hvis han skulle finne på å si "jamen jeg orker ikke i dag kjære" så kan du faktisk bare stoppe opp, og si "nei, ikke jeg heller".

Ingen som tvinger deg eller presser deg til å ri, du må bare ta litt styring selv! Og det er faktisk enklere enn du trur.

Signerer dette!

• Liker 1
Skrevet

du har bare dratt ham over deg èn gang, hvorfor styrer du ham ikke ut av din ri-stilling litt oftere?

Ok, han styrer deg på topp, ri litt, så går du av ham og stiller deg på alle fire foran ham og trekker ham bak deg. Eller du går av og guider ham i den stillingen du har lyst på der og da, misjonær eller hva det nå skulle være.

Jeg tror mange menn liker synet av kvinnen oppå seg, de SER jo hele kroppen hennes når hun er der, de ser både ansikt, bryster, mage, midje... og mest sannsynelig er dette noe de finner tiltrekkende, ergo; de liker å se deg ri dem, og samtidig bli seksuelt tilfredsstilt. ;) gull for mannen, uten nødvendigvis å ha med latskap å gjøre, bare med nytelse, både for øye og resten.

Skrevet

Kanskje han er i dårleg form og ikkje orker å gjere jobben sjølv...

Skrevet

Jeg må bare påpeke at tråden er fra 2004, så forhåpentligvis har TS løst dette problemet eller kommet seg videre :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...