Gå til innhold

Hvilken farge på strømpebukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bruke en paljettkjole i gulfarge, burde jeg ha svart eller brun strømpebukse? Er julebord.

Anonymous poster hash: 3cf68...d6b

Videoannonse
Annonse
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg tror jeg hadde gått for en i hudtonen min, det ser som regel finest ut når man skal være pyntet.

• Liker 2
Skrevet

Ja, hudfarget

Anonymous poster hash: 3cf68...d6b

Skrevet

En advarsel. KG mafiaen sier det er strengt forbudt å bruke nude/hudfarget strømpebukse. Man skal helst bruke 40 denier tykk sort strømpebukse eller gå uten. Ingeni hele Norge går visst i brun strømpebukse lenger og det er visst både harry og tacky. Så vet du det.

• Liker 3
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Få tak i en som matcher hudfargen din helt. (Ikke Gran Canaria-brun! ;) )

Skrevet

En advarsel. KG mafiaen sier det er strengt forbudt å bruke nude/hudfarget strømpebukse. Man skal helst bruke 40 denier tykk sort strømpebukse eller gå uten. Ingeni hele Norge går visst i brun strømpebukse lenger og det er visst både harry og tacky. Så vet du det.

Hihi...godt sagt :P Men slik er det her inne ser jeg, men er enig i at hudfarvet eller noe deromkring er fint slik kjolen beskrives :) Wolford har en noen fine nyanser å velge i der ;)

• Liker 1
Skrevet

Må ikke glemme at det ser ut som du bruker beinproteser hvis du har på hudfarget strømpebukse... eller er 80 år gammel... :-)

Anonymous poster hash: 1317e...b93

• Liker 1
Skrevet

Må ikke glemme at det ser ut som du bruker beinproteser hvis du har på hudfarget strømpebukse... eller er 80 år gammel... :-)

Anonymous poster hash: 1317e...b93

Ånei, ja guuuuuud det glemte jeg ja, akkurat som en 80 åring ville gjort. :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Det kommer litt an på hvordan stil du skal ha ellers. Jeg pleier å bruke hudfarget på jobb til knelange skjørt etc men sort strømpebukse til fest:-)

Skrevet

Men, er kjolen gul? Det er jo ein vanskeleg farge, du må vere heldig med hudfargen som kan bruke gult om vinteren (eg kan bruke gult to veker midt på sommaren, om det har vore ein fin sommar...)!

Til gult trur eg at eg ville testa tynne mørkeblå eller tynne mørkelilla strømper, eg. Men heilt tynne, eg er av dei som ikkje synest 40+denier er egna til fest, det er kvardagsstrømper for meg.

Du kunne også prøve brune strømpebrøker, altså brune a la kobberfarga eller noko slikt. Er kjolen gullfarga trur eg at eg ville satsa på ei "barely black"-løysing. Kjempetynne svarte kan også gå, men desse nesten svarte er penare.

Hudfarga til gul(!) trur eg rett og slett blir litt blasst, men eg veit ikkje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...