Gå til innhold

- Kledde av seg til nettoen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

En familie på tre valgte i natt å evakuere til garasjen da en fremmed mann tok seg inn i huset deres og la seg til å sove.

- Mannen kledde av seg og la seg til å sove på sofaen. Mannen hadde vært på julebord og var relativt påseilet, sier operasjonsleder i Follo politidistrikt, Gisle Lindheim Sveen.

http://www.oblad.no/nyheter/familie-i-vestby-evakuerte-til-garasjen-1.8662116

Men hvordan kom han seg inn? Låser ikke folk døra om natta?

Innlegget er redigert pga. for lang sitering.

- Avalon, mod

Anonymous poster hash: 3b007...c71

Endret av Avalon
Videoannonse
Annonse
Skrevet

låser man ikke døra får man skylde på seg selv mener jeg.

Anonymous poster hash: da0eb...f3e
Skrevet

Mannen i huset var vel for påseilet til å huske å låse døren da han kom hjem fra julebordet.

Anonymous poster hash: 3ec49...bac
Skrevet

Mannen i huset var vel for påseilet til å huske å låse døren da han kom hjem fra julebordet.

Beklager. Var visst den ubudne gjesten som var full.

Skrevet

Utover på landet er det ikke alltid man låser døra. Selv her i Oslo har jeg glemt å låse døra av og til. Kommer det inn noen, til tross for at døra er ulåst, vil det allikevel ikke være min skyld. All skyld ligger på den som har tatt seg inn uten lov. Selvsagt dumt av meg å glemme å låse, men jeg kan ikke lastes av den grunn.

Skrevet

Utover på landet er det ikke alltid man låser døra. Selv her i Oslo har jeg glemt å låse døra av og til. Kommer det inn noen, til tross for at døra er ulåst, vil det allikevel ikke være min skyld. All skyld ligger på den som har tatt seg inn uten lov. Selvsagt dumt av meg å glemme å låse, men jeg kan ikke lastes av den grunn.

Si det til forsikringsselskapet du, og se hvilket svar du får tilbake...

Nei jeg låste ikke bilen i Oslo sentrum, ingen skal jo ta min bil, det er ikke min skyld at den ble stjålet.... Få tilbake alle penga uten forhøyet premie takk mr forsikringsmann.

Anonymous poster hash: 410ee...510

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...