Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der er det noen som har lagt ut navnet på vinnerne. Det er ikke alle som ønsker å vite det - i og med at serien ikke er ferdig her ennå ...

Kan noen kanskje rydde litt...??

Denne

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet

Kanskje man bare ikke skal lese den tråden? Det står jo klart og tydelig i temafeltet hva det dreier seg om.

Skrevet

Som TomKrus påpeker står det klart i overskriften på tråden hva den handler om. Men siden jeg allerede hadde utført en tilsvarende rydding i The Apprentice-tråden gjorde jeg det samme i Paradise Hotel-tråden.

Orakel - moderator

Jeg vil oppfordre dere til heller å linke til spoilere enn å komme med dem direkte i innlegg :-)

(Den siste oppfordringen kom fra meg som privatperson og ikke som moderator.) :wink:

Skrevet

Unnskyld meg, men skal det heretter være sånn her inne at jeg kan be om å få slettet alt som ikke passer meg? Ting jeg ikke vil vite, ting jeg synes er ekkelt, ting som ikke passer med mine holdninger?

Beklager, men dette synes jeg er tåpelig!

Jennifer

Skrevet

Dette var ment som en hyggelig gest og engangsforeteelse. Som jeg har skrevet i de aktuelle trådene; er dette egentlig ikke for moderatorarbeid å regne :wink:

Orakel - moderator

Skrevet

Jeg så det etter at jeg hadde skrevet innlegget Orakel. Jeg reagerte vel forsåvidt mest på at det ble bedt om sletting jeg da. Men meg om det... Ikke noen big deal egentlig.

Jennifer

Skrevet
Unnskyld meg' date=' men skal det heretter være sånn her inne at jeg kan be om å få slettet alt som ikke passer meg? Ting jeg ikke vil vite, ting jeg synes er ekkelt, ting som ikke passer med mine holdninger?[/quote']

Jeg synes i grunnen det virker som om det er ganske mye av dette på Kvinneguiden. Det slettes og redigeres bort i vilden sky. Slik virker det for meg.

Men nå er ikke jeg så mye her inne. Stort sett blir det til at jeg iblant leser litt. Jeg orker ikke skrive så mye når alt jeg ytrer risikeres redigert bort.

Er det slik eller virker det bare slik at her skal alle inn i en form for å passe inn?

Skrevet
Jeg så det etter at jeg hadde skrevet innlegget Orakel. Jeg reagerte vel forsåvidt mest på at det ble bedt om sletting jeg da. Men meg om det... Ikke noen big deal egentlig.

Jennifer

Da beklager jeg virkelig at du følte deg tråkket på tærne.. men det har hvertfall tidligere vært veldig vanlig at man ikke oppgir navn på vinnere på serier som fortsatt går på Norge .. - men linker til evt. steder man kan finne det..

Skrevet

Som sagt LilleBille så er ikke dette noen big deal for meg og jeg føler meg ikke tråkket på tærne, jeg synes kanskje bare vi ber moderatorene om å ordne opp i litt vel mye noen ganger.. Også tenkte jeg på, hva med oss som ikke bor i Norge og dermed kanskje følger med på en serie som er ferdig sendt i Norge, skal vi be om slettinger av hele tråder som omhandler noe vi ennå ikke har sett? Jeg er klar over at dere som bor i Norge nok er i overtall men allikevel.. Men igjen, dette er ikke noen big deal, mer et surt oppstøt fra en morgengretten (!!!) undertegnede.

Jennifer

Skrevet

Synest mykje slikt kan vera opp til oss sjølv, bl.a. ved å skrive SPOILER og nokre linjer under fortsetja med det som enkelte kanskje ikkje vil lesa. Gjerne med lita kvit/gul skrift, for å gjera det vanskeleg å lesa ved eit uhell...

Ganske praktisk om ein diskuterer kinofilmar, tv-seriar, bøker... (Og ganske vanleg fleire stadar.)

Skrevet

Er enig med Crazee om dette - jeg synes det er skikkelig lumpent å røpe vinneren av noe, uten å varsle på forhånd. Her kan vi skrive det i overskriften, så kan man unngå det.

Jeg tar for gitt at jeg må kunne få gå inn på en tråd som omhandler et show jeg ser på, uten å få vinneren rett i fjeset. Så naiv er jeg. Men her ser jeg noen mener at det må man risikere når en tråd omhandler et show.

U E N I G! Jeg blir dritsur hvis jeg går inn på en tråd som omhandler et show jeg ser på, og jeg får vite vinneren.

Dette er meg som bruker, dette er kun min personlige mening.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Helt enig med Tusenfryd, og ja jeg ble skikkelig forbanna på den som la ut vinnerene. For den personen klarte å ødelegge spenningen for meg, og sikker en god del andre.

Gjest TomKrus
Skrevet

I dette konkrete tilfellet var tittelen "Finalen i Paradise Hotel på Tv3-Danmark" mer enn nok en spoiler-advarsel. Går du inn i den bør du forvente at du vil finne ut noe du ikke ønsker.

Men ellers er vanlig netikette å merke temaet med spoiler, ja.

Skrevet
I dette konkrete tilfellet var tittelen "Finalen i Paradise Hotel på Tv3-Danmark" mer enn nok en spoiler-advarsel. Går du inn i den bør du forvente at du vil finne ut noe du ikke ønsker.

Nettopp!!

Jennifer

Skrevet

... sånn bare for å være vanskelig.. Det sto FINALEN... og ikke vinnerne... det kunne være om programmet før det faktisk var sendt...

Mener å huske at det har vært tråder .. "hva tror du skjer...."

Skrevet

Sånn bare for å være like vanskelig.. Ja det kunne ha vært om programmet før det faktisk var sendt, men det kunne jo også være at det omtalte vinneren eller i det minste finaledeltagerne.. :wink:

Jennifer

Skrevet

Og det aller viktigaste: Slike ting kan bli unngått i framtida, om ein følgjer det som er vanleg kotyme mange stadar og skriv SPOILER i overskrifta, evt. i innlegg. Skriv ein eit innlegg som inneheld ein spolier, særleg i ein elles uskuldeg tråd, er det fornuftig å bruke liten font i ein lite tydeleg farge (kvit/gul?) til dette, gjerne nokre nokre linjer under åtvaringa.

Å stola på at folk legg det same i ei overskrift som den som skreiv ho er litt risikabelt. Det har vist seg fleire gongar.

Gjest TomKrus
Skrevet
... sånn bare for å være vanskelig.. Det sto FINALEN... og ikke vinnerne... det kunne være om programmet før det faktisk var sendt...

Mener å huske at det har vært tråder .. "hva tror du skjer...."

Å røpe noe fra finalen er uansett en spoiler da de ennå ikke har kommmet til finalen her i Norge. Uansett bør det ringe bjeller hos folk av et slikt tema, selv for vanskelige...;)

Gjest agurk
Skrevet

Og gjør alle som puppemannen lenger oppe sier så slipper vi diskutere dette :wink:

Skrevet

Satser på at de fleste som befinner seg på et diskusjonsforum ikke tar skade av litt diskusjon jeg. :wink:

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...