AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Til dress og pensko så liker jeg å bruke så tynne sokker som mulig. De beste sokkene har vært Falke som både har vært lange og litt gjennomsiktige opppå men med såle under. En ting jeg lurer på er om litt tykke strømper (100 den for eks) ville gjøre samme jobben for å slippe å ha så mye sokk i skoene. Hva bruker dere menn når dere har på dress. Hører også gjerne hva dere kvinner synes om dette når vi går i dress. Anonymous poster hash: b6dba...33a
Vantage Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Hei, jeg bruker dress daglig, og synes det er penest og mest behagelig med glatte nylonstrømper til. Det er ikke mye som er så stygt som å ha nuppete bomullsokker til en ellers pen dress og dress-sko. På sommeren bruker jeg ofte knestrømper i alt fra 20 den til 120 den, spørs litt på utetempen, og noen ganger strømpebukse. På vinteren bruker jeg strømpebukser i alt fra 20 til 120 den. prøver å finne farger på strømper som matcher den dressen jeg har på meg. Regner med at det er noen som ser glippen mellom sko og bukseben fra tid til annen, og da synes jeg det er ok å ha farger som matcher også Tror det for øvrig er ganske undervurdert å ha en nylonstrømpebukse under dressbukse, det gir det lille ekstra laget du trenger noen ganger på vinteren, også kan du regulere med forskjellige tykkelser på strømpene, f.eks fra 20 til 120 den. Lykke til! Enjoy, Vantage
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Hei, jeg bruker dress daglig, og synes det er penest og mest behagelig med glatte nylonstrømper til. Det er ikke mye som er så stygt som å ha nuppete bomullsokker til en ellers pen dress og dress-sko. På sommeren bruker jeg ofte knestrømper i alt fra 20 den til 120 den, spørs litt på utetempen, og noen ganger strømpebukse. På vinteren bruker jeg strømpebukser i alt fra 20 til 120 den. prøver å finne farger på strømper som matcher den dressen jeg har på meg. Regner med at det er noen som ser glippen mellom sko og bukseben fra tid til annen, og da synes jeg det er ok å ha farger som matcher også Tror det for øvrig er ganske undervurdert å ha en nylonstrømpebukse under dressbukse, det gir det lille ekstra laget du trenger noen ganger på vinteren, også kan du regulere med forskjellige tykkelser på strømpene, f.eks fra 20 til 120 den. Lykke til! Enjoy, Vantage Tusen takk for svar. Har du noen merker du kjøper som du er godt fornøyd med som du kan anbefale Anonymous poster hash: b6dba...33a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Leser jeg riktig? Er det vanlig at menn bruker nylonstrømper under dress? Anonymous poster hash: a9065...d01 5
Gjest Lille-pus Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 (endret) Leser jeg riktig? Er det vanlig at menn bruker nylonstrømper under dress? Anonymous poster hash: a9065...d01 Nix, det er ikke nylonstrømper som er vanlig, - ikke i mitt miljø i alle fall, andre kan jeg dårlig uttale meg om. Om det er damestrømper vi snakker om så synes jeg vi kan kalle det ved sitt egentlige navn, - da tenker jeg at vi i realiteten kanskje snakker om en bitteliten fetish Det vanlige er tynne ullstrømper som går til kneet (slik at det ikke vises bar legg når han setter seg og buksebenet glir litt oppover). I Norge er det mest vanlige tynne ullstrømper til midt på leggen (typisk Pringle eller Eton sine). Endret 24. november 2014 av Lille-pus
tdm900 Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Bruker jo mye tynne strømpebukser selv, men kunne ikke falle meg inn å bruke de under dressbukse så de ville synes i glippen mellom buksekant og sko :D
Vantage Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 Tja, jeg tror kanskje det er flere gutter enn dere aner som bruker nylonstrømper/strømpebukser til hverdags og pent Jeg vet ikke om så himla mange av kompiser og kollegaer bruker nylonstrømper i stedet for sokker, men vet at det er en del av de som gjør det. Ser ikke helt problemet... Enjoy, Vantage
Gjest lipgloss Skrevet 4. desember 2014 #8 Skrevet 4. desember 2014 Til dress bruker jeg alltid 60 den strømper,fungerer utmerket Syns tynne ulsokker ikke ser bra ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå