AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Når vi kjøpte ny bolig måtte vi fylle ut hvor mange prosent hver av oss skulle eie. Dette ble fylt inn i noen papirer til forrige eieres megler. Vet noen hvor jeg kan finne tilbake til dette? Skal det stå i papirene vi fikk også? Eller om det står noe annet sted? Anonymous poster hash: bc8f6...18f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Du gir jo svaret selv, der det ble fylt ut. Alternativt eiendomsregisteret avhengug av type bolig.Anonymous poster hash: 1deae...180
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Du gir jo svaret selv, der det ble fylt ut. Alternativt eiendomsregisteret avhengug av type bolig.Anonymous poster hash: 1deae...180 Ja, jeg vet hvor jeg fylte ut. Men de papirene ble gitt til megleren til de vi kjøpte av. Anonymous poster hash: bc8f6...18f
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Står på selvangivelsen Anonymous poster hash: 4c83e...5fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå