Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #1 Del Skrevet 23. juli 2004 hva skyldes det? har ikke livmor, så det er ikke blødning. b-vitaminer som jeg tar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 23. juli 2004 #2 Del Skrevet 23. juli 2004 Drikker du nok? Hvis du drikker lite, blir urinen mørk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #3 Del Skrevet 23. juli 2004 Som nevnt blir urinen konsentrert hvis du drikker lite. Forsøk å drikk 1-2 liter pr dag. Hvis den fortsatt er mørk kan du levere en urinprøve hos legen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 23. juli 2004 #4 Del Skrevet 23. juli 2004 CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #5 Del Skrevet 23. juli 2004 ?? Det va da voldsomt da?Jeg nevnte ikke noe om avføring. Ant. gjort det om det var tilfelle. Takk for svar til alle. er vel litt lite drikking ja, nå som sommeren endelg er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. juli 2004 #6 Del Skrevet 24. juli 2004 Siden det er varmt ute og kroppen kvitter seg med mer væske via huden, så bør du nok drikke litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. juli 2004 #7 Del Skrevet 24. juli 2004 Tråden er ryddet for personangrep Chiquita (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. juli 2004 #8 Del Skrevet 24. juli 2004 Tråden er ryddet for personangrep Chiquita (mod) Ærlig talt. Er det personangrep å si at jeg synes hun var utakknemlig og frekk i sin respons til Carpe Diems svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 24. juli 2004 #9 Del Skrevet 24. juli 2004 Nei, mendu gikk glipp av hva vedkommende svarte deg... Derfor ble det fjernet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. juli 2004 #10 Del Skrevet 24. juli 2004 Nei, mendu gikk glipp av hva vedkommende svarte deg... Derfor ble det fjernet! Så artig. Noen som følte seg tråkket på, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. juli 2004 #11 Del Skrevet 24. juli 2004 .. du kan vel si det sånn ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #12 Del Skrevet 24. juli 2004 Så artig. Noen som følte seg tråkket på, altså! Om det var meg du siktet til, så desverre. Jeg skrev at jeg svarte ikke med surhet.Det var din oppfatning, noe jeg var undrende til Tydelig at det er enkelte som får og kan tillate seg alt her inne. Bla DU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 24. juli 2004 #13 Del Skrevet 24. juli 2004 Kan dere krangle et annet sted? Det gjelder alle parter! Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomfru74 Skrevet 30. juli 2004 #14 Del Skrevet 30. juli 2004 Starter på trådstarters spørsmål igjen, jeg. Mørk urin kan komme av dehydrering (for lite vann i kroppen), men kan også komme av stort inntak av B-vitaminer. Alle b-vitaminer er vannløselige, og vil skilles ut via urinen hvis kroppen allerede har nok av de. Flere av b-vitaminene vil være gule og rød-brunfargede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå