AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Tenkte å kjøpe brettspill til gutter på 7 og 8 til jul, men jeg syns det er vanskelig å vite hva som kan falle i smak. Vet de liker den forsvunnede diamanten veldig godt. Anonymous poster hash: ba771...14c
skruf Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Skulle akkurat til å si Den forsvunnede diamant, den er en slager her hjemme. Synes den er kjekk å spille selv også Junior-Geni har også vært populært. Twister. Morsomt for barna, og enda mere morsomt hvis de får lurt oss voksne med på det........ikke helt like smidig som barna! I fjor fikk de et spill som heter Rett på knappen. Er et spørsmålspill der du må skyndte deg å slå på knappen hvis du har riktig svar. Det er selve maskinen med knappen på som bestemmer hvilken kategori det skal stilles spørsmål fra.
Frisørdama Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Monopol. Ludo. Stigespill. Sjakk. Kinasjakk.
Hedda-78 Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Ludo og stigespill er ikke noen utfordring for en 7-åring. Min 6-åring begynner å gå lei av disse. Hva med sjakk eller Othello? Eller hva med å lete litt på brettspill.no?
Lillemini Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Trivial persuit barneutgaven var min favoritt som liten.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Her er monopol, legospillene, ludo og Junior alias favoritter. Anonymous poster hash: fdf1b...d8d
Arkana Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 Jeg anbefaler deg å kikke på brettspill.no. Da kan du lese anmeldelser og se hvilke spill som er mest populære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå