Gå til innhold

hvor vondt var det for deg og ta tattoo?

^me^

hvor vondt var d for deg og ta tattoo fra 1-6(der 6 er det vondeste)?  

1. 1. hvor vondt var d for deg og ta tattoo fra 1-6(der 6 er det vondeste)?

• 1
      6
    • 2
      4
    • 3
      3
    • 4
      4
    • 5
      0
    • 6
      2

Anbefalte innlegg

jeg vil bare høre hvor vondt d gjorde for dere og ta tattoo...vet at det er veldig forskjellig fra person til person, men er likevel nyskjerrig på hva gjennomsnittet er sånn sirka, hvis dere sjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer vel litt an på hvor du skal ha den. Jeg har en på overarmen og det gjorde ikke vondt i det hele tatt, men på steder hvor det er tynn hud kan det nok svi litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen gjorde litt vont, spesielt omrisset men da jeg var for fargepåfylling året etter var det ikke så vondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et armbånd på overarmen, og det føltes som å bli rispet på solbrent hud.

omrisset var det som gjorde vondt, mens fyllingen gikk greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en i korsryggen og en på ankelen, og det som var verst var når tattovøren traff beinet i ryggen og en sene som går oppover i leggen. Men bortsett fra det så var det ikke vondt, og jeg har en lav smertegrense (trodde jeg i hvertfall) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har en der det er mest kjøtt på skulderen, og for å være helt ærlig, trodde jeg ikke jeg ble tattovert engang! Kjente ikke en dritt! Men da han gikk litt lengre opp med nåla, der det blir skulder, auau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en i nakken, vondt til tider, men kjente så og si ingenting mesteparten av tiden. Men da han tatoverte der hvor du har små humper (skjelettet) gjorde det utrolig vondt! :-x Men fort gjordt, og gjorde ikke vondt etterpå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Var ikke så veldig onde noen av mine. Jeg har en på skuldra, korsryggen og nederst på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bak øret, og ble skikkelig skuffa for å være helt ærlig. Satt og klemte hånda til kompanjongen hvit av skrekk, og blei helt paff da nåla traff. Det kjentes omtrent som å bli prikket forsiktig med en nål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...