Pølsekake Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Var ute og luftet innekatten min i bånd da jeg møtte naboen min. Vi har alltid kommet godt overens, men sitter igjen med en bismak i munnen etter dette møtet i kveld. Det regnet ute, men katten min liker regn, så så ikke på det som et hinder for å være ute. Møtte denne naboen da, og han sa at jeg hadde en fin katt (renraset Birma). Men han spurte om ikke katten min syntes det var ekkelt (eller "kaillskoimmelt" som han kalte det) for den å være ute i pøsregnet. Nei, sa jeg og fortalte at den liker regn.. Den elsker også å bade/dusje. Men han ga seg ikke på det, og dro frem en pose med Provit godbiter til hund, så ga han katten min mye av den! Før jeg rakk å røske til meg katten etter halsbåndet og opp i favnen min, hadde den glupske pusen fått i seg i hvertfall tre stk... Jeg kjeftet skikkelig på naboen, og han truet meg med godbitposen. Jeg kom meg inn, da, men nå har pus diaré og kaster opp. Mistenker at de godbitene var veldig gamle.. Sikkert mugne og (han har ikke hatt hund på flere år). Hva gjør jeg nå, kan jeg anmelde ham til mattilsynet for å plage katten min?
Frk.K Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Nei? Han prøvde jo bare å være snill.. Litt innpåsliten å tar kanskje ikke hint men uansett. 1
Pølsekake Skrevet 23. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2014 Nei? Han prøvde jo bare å være snill.. Litt innpåsliten å tar kanskje ikke hint men uansett. Tenk om katten får varige men da? Han går rundt og gulper stakkars. Lukter levergodbiter lang vei. Nå er naboen utenfor her og, står og slår godbitposen mot stuevinduet! Tror det har klikka for ham.
Frk.K Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Tenk om katten får varige men da? Han går rundt og gulper stakkars. Lukter levergodbiter lang vei. Nå er naboen utenfor her og, står og slår godbitposen mot stuevinduet! Tror det har klikka for ham. Neppe varige men. Hundersnop er ikke farlig for katter, ei den andre veien. Om de er dårlige og utgått på dato, ser det nok derfor pus reagerer. 3
Pølsekake Skrevet 23. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2014 Hva Gjør jeg med at han står utenfor vinduet? Han roper at ham skal si meg noe hvis jeg åpner. Virker som pus har det OK, men fjerter endel.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #7 Skrevet 23. november 2014 ville ringt politiet om han virkelig står utenfor på den måten. så ekkelt... Anonymous poster hash: 0dcce...ced
Ribbesvor Skrevet 23. november 2014 #8 Skrevet 23. november 2014 Hadde kontaktet barnevernet, man kan ikke ha barna sine ute så seint på kvelden. 2
Gjest Sitrondrops Skrevet 23. november 2014 #9 Skrevet 23. november 2014 Hadde vært værre om han hadde gitt en hund kattemat. Det går fint TS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå