AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Kan man stemme bare 1 gang?? Jeg skulle akkurat til å stemme, men siden lastet tydeligvis hakkete, så akkurat når jeg trykket "hoppet" siden plutselig og jeg hadde trykket på en annen jeg ikke ville stemme på. Står ikke noe om hvor mange ganger en kan stemme... Noen som vet svaret på dette viktige spørsmålet?? Anonymous poster hash: 7d914...d3f
Sir Winston Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Kan man stemme bare 1 gang?? Jeg skulle akkurat til å stemme, men siden lastet tydeligvis hakkete, så akkurat når jeg trykket "hoppet" siden plutselig og jeg hadde trykket på en annen jeg ikke ville stemme på. Står ikke noe om hvor mange ganger en kan stemme... Noen som vet svaret på dette viktige spørsmålet?? Anonymous poster hash: 7d914...d3f Den andre tråden om dette emne kunne du ikke bruke?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Den andre tråden om dette emne kunne du ikke bruke? ?? Har ikke sett noen annen tråd? Anonymous poster hash: c4d31...e8c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 ?? Har ikke sett noen annen tråd? Anonymous poster hash: c4d31...e8c Så den nå...Anonymous poster hash: c4d31...e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå