Gå til innhold

Finnes det lyddemper

Anbefalte innlegg

Skrevet

man kan ha ute, for å dempe lyden fra naboen? Er det kanskje mulig å lage selv? Hvordan?

Skrevet

Et høyt og tett gjerde? :vetikke:

Anonymous poster hash: 68e42...032
Skrevet

TS, hva slags naboer har du? Jeg aner en god historie ;)

• Liker 1
Skrevet

Lyddemper putter du i ørene i form av sov i ro.

Er dette en oppfølgertråd til hun som lurte på om det var farlig å suge bensin når hun var gravid?

Anonymous poster hash: 5a96f...eaa

Skrevet

TS, hva slags naboer har du? Jeg aner en god historie ;)

Han smeller i alt han finner, det høres ut som krig her inne. Ungene hans skriker, men hører dem ikke før jeg går ut, så nå har han funnet en ny metode for å irritere. Det verste er jo at han bor på andre siden av veien, men han klarer å få det til å dundre her inne. Favoritten hans er bildøra, han lukker den ikke, han smeller den igjen. Når jeg står ute er ikke lyden så kraftig som inne.

Hekken hjelper ikke, jeg må finne en annen metode. Helst skulle jeg ønske jeg kunne lage noe som gjorde at lyden smalt hardt tilbake :fnise:

Skrevet

Smeller med bildøren? tåler du ikke det? Du får isolere huset ditt. Enkelt

Anonymous poster hash: 724fc...b6f
  • Liker 1
Skrevet

Smeller med bildøren? tåler du ikke det? Du får isolere huset ditt. Enkelt

Anonymous poster hash: 724fc...b6f

Jeg spurte etter lyddemper som jeg kan ha ute.

Skrevet (endret)

Han smeller i alt han finner, det høres ut som krig her inne. Ungene hans skriker, men hører dem ikke før jeg går ut, så nå har han funnet en ny metode for å irritere. Det verste er jo at han bor på andre siden av veien, men han klarer å få det til å dundre her inne. Favoritten hans er bildøra, han lukker den ikke, han smeller den igjen. Når jeg står ute er ikke lyden så kraftig som inne.

Hekken hjelper ikke, jeg må finne en annen metode. Helst skulle jeg ønske jeg kunne lage noe som gjorde at lyden smalt hardt tilbake :fnise:

Ta deg en tur innom lydforum og hør om teknikerne der har noen tips for å sende lyden tilbake ;)http://www.lydforum.com

...de kan en del om skjerming også...

Endret av absinthia
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...