QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 man kan ha ute, for å dempe lyden fra naboen? Er det kanskje mulig å lage selv? Hvordan?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Et høyt og tett gjerde? Anonymous poster hash: 68e42...032
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 TS, hva slags naboer har du? Jeg aner en god historie Anonymous poster hash: 68e42...032 1
absinthia Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 http://www.viivilla.no/hage/gjerder/gronn-og-enkel-stoyskjerming/
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #6 Skrevet 23. november 2014 Lyddemper putter du i ørene i form av sov i ro. Er dette en oppfølgertråd til hun som lurte på om det var farlig å suge bensin når hun var gravid?Anonymous poster hash: 5a96f...eaa
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2014 TS, hva slags naboer har du? Jeg aner en god historie Anonymous poster hash: 68e42...032 Han smeller i alt han finner, det høres ut som krig her inne. Ungene hans skriker, men hører dem ikke før jeg går ut, så nå har han funnet en ny metode for å irritere. Det verste er jo at han bor på andre siden av veien, men han klarer å få det til å dundre her inne. Favoritten hans er bildøra, han lukker den ikke, han smeller den igjen. Når jeg står ute er ikke lyden så kraftig som inne. Hekken hjelper ikke, jeg må finne en annen metode. Helst skulle jeg ønske jeg kunne lage noe som gjorde at lyden smalt hardt tilbake
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #8 Skrevet 23. november 2014 Smeller med bildøren? tåler du ikke det? Du får isolere huset ditt. Enkelt Anonymous poster hash: 724fc...b6f 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. november 2014 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2014 Smeller med bildøren? tåler du ikke det? Du får isolere huset ditt. Enkelt Anonymous poster hash: 724fc...b6f Jeg spurte etter lyddemper som jeg kan ha ute.
absinthia Skrevet 23. november 2014 #10 Skrevet 23. november 2014 (endret) Han smeller i alt han finner, det høres ut som krig her inne. Ungene hans skriker, men hører dem ikke før jeg går ut, så nå har han funnet en ny metode for å irritere. Det verste er jo at han bor på andre siden av veien, men han klarer å få det til å dundre her inne. Favoritten hans er bildøra, han lukker den ikke, han smeller den igjen. Når jeg står ute er ikke lyden så kraftig som inne. Hekken hjelper ikke, jeg må finne en annen metode. Helst skulle jeg ønske jeg kunne lage noe som gjorde at lyden smalt hardt tilbake Ta deg en tur innom lydforum og hør om teknikerne der har noen tips for å sende lyden tilbake http://www.lydforum.com ...de kan en del om skjerming også... Endret 23. november 2014 av absinthia 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå