Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farget håret mitt i august hos frisøren med minicolor. Det har nesten ikke gått vekk noe, så har dere noen tips til å få ut fargen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha snakket med frisøren :) Selv om det er minicolor vil jo ikke fargen forsvinne helt. Hvis det er det man ønsker må man vel bruke toner?

Husker fremdeles tilbake til ungdomsskolen når jeg farget håret rødt med minicolor... Etter to uker satt jeg igjen med gulrotfarget hår, og den fargen gikk aldri ut. Måtte farge over for å få en fin farge igjen :P

Skrevet

Jeg ville ha snakket med frisøren :) Selv om det er minicolor vil jo ikke fargen forsvinne helt. Hvis det er det man ønsker må man vel bruke toner?

Husker fremdeles tilbake til ungdomsskolen når jeg farget håret rødt med minicolor... Etter to uker satt jeg igjen med gulrotfarget hår, og den fargen gikk aldri ut. Måtte farge over for å få en fin farge igjen :P

Heldigvis farget jeg bare håret mørkere, men frisøren sa at det ville gå ut etter to måneder.

Skrevet

Er det rødtoner i fargen vil den sitte lenger enn om det er en kald farge, av en eller annen merkelig grunn.

Selv sånne "ut etter seks vask"-farger sitter i ukesvis eller til og med månedsvis om det er rødpigmenter i dem.

Skrevet

Er det rødtoner i fargen vil den sitte lenger enn om det er en kald farge, av en eller annen merkelig grunn.

Selv sånne "ut etter seks vask"-farger sitter i ukesvis eller til og med månedsvis om det er rødpigmenter i dem.

Hos meg er det omvendt, røde pigmenter sklir ut med engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...