AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Jeg har installert tinder men når jeg skal logge på får jeg bare opp at facebook innlogging ble avbrutt - du må logge inn for å bruke tinder Jeg er jo pålogget facebook så hvorfor får jeg ikke logget meg inn?Anonymous poster hash: 4bd57...a83
AnnetteF Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Hadde samme problemet tidligere i uken. Tok noen timer før det ordnet seg. Du får bare smøre deg med tålmodighet
Gjest Jon blund Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Jeg har installert tinder men når jeg skal logge på får jeg bare opp at facebook innlogging ble avbrutt - du må logge inn for å bruke tinder Jeg er jo pålogget facebook så hvorfor får jeg ikke logget meg inn?Anonymous poster hash: 4bd57...a83 installer facebook messager da fikser det seg=)
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 installer facebook messager da fikser det seg=) Den er installert for mange måneder sidenAnonymous poster hash: 4bd57...a83
Gjest Jon blund Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Den er installert for mange måneder sidenAnonymous poster hash: 4bd57...a83 Hmm rart, hadde det problemet en stund men når jeg installere messager så ordnet det seg. Men kan hende du har et annet problem da. Prøv å uinstallere appen da og prøv på ny
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #6 Skrevet 23. november 2014 Hmm rart, hadde det problemet en stund men når jeg installere messager så ordnet det seg. Men kan hende du har et annet problem da. Prøv å uinstallere appen da og prøv på ny Prøvd det og. Oppdatert ios. Logget inn og ut av face. Sjekket innstillinger.Anonymous poster hash: 4bd57...a83
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #7 Skrevet 26. november 2014 Sjekk om du er pålogget i både Facebookappen og i safari/Internett Anonymous poster hash: 5ed75...9c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå