nilsen290 Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Er det noen som har prøvd 30 days shred. Og noen som vet om alle videoene ligger på youtube? Lurer på om hvilken videoer jeg skal følge hver dag? Om noen kunne sendt meg link til alle
magicpie Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Level 1 de 10 første dagene, level 2 de 10 neste dagene, og så level 3 de 10 siste dagene. Level 1: Level 2: Level 3 er dessverre fjernet fra youtube, så den må du prøve å finne et annet sted.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 De ligger på torrentz. Anonymous poster hash: 117f4...fba
ftk93 Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Prøvd det engang før, men datt bare plutselig helt ut av det midt i eksamensmaset. Nå er jeg igang igjen og er ferdig med 4/30 økter... Så ikke kommet så veldig langt denne gangen, men satser på å få fullført det Etter 30 Days Shred skal jeg teste ut ripped in 30. Da er det trening minimum 5 ganger i uken over fire uker. Der skal du bytte level hver uke, så du slipper å holde på like lenge med hver level som på shredden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå