VesleBråka Skrevet 23. juli 2004 #1 Skrevet 23. juli 2004 Jeg tror det uttrykket som gir meg mest frysninger er "klam i hakket" Det kan kanskje bare toppes hvis den som sier det er en heslig siklende gubbe på 60+ Noen andre gode forslag?
LilleSol Skrevet 23. juli 2004 #2 Skrevet 23. juli 2004 "Nå, har det blitt no roastbeef på baguetten din i det siste ?" Sambo har faktisk fått det spørsmålet..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 23. juli 2004 #4 Skrevet 23. juli 2004 næææ..."kjøttomslag på kølla" tror jeg må være det verste jeg vet...
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #5 Skrevet 23. juli 2004 Tåler det meste av seksuelle uttrykket jeg, tror jeg... Men en jeg ikke tåler, er når kompisene til x'en min spiste mat sammen og noen rapte, lo vedkommende og sa; "Exuse my rape, I always rape after dinner" DEN likte ikke jeg... Syntes den var helt uten humor, og dermed lite vits i å slenge utav seg.....
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2004 #6 Skrevet 23. juli 2004 Denne faller kanskje ikke helt under heslig-kategorien, men jeg _hater_ når folk sier "HÆ?", spesielt hvis det er på telefon.. Arg. Hæ?!!
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #7 Skrevet 23. juli 2004 Denne faller kanskje ikke helt under heslig-kategorien' date=' men jeg _hater_ når folk sier "HÆ?", spesielt hvis det er på telefon..[/quote'] Kom bare til å tenke på engang man hadde prosjekt og folk skravla i ørene på meg og jeg stressa med å skrive og hadde ei anna dame på tråden, og skjønte ikke helt hva hun sa, så jeg sa "hæ?" og jeg fikk huden full og en leksjon om at man aldri skal si "hææææææææææææ??" og hver gang jeg sa "hæ?" så rettet damedingsen meg med "hva?". Uhm, ja.
Gjest Madam Felle Skrevet 23. juli 2004 #8 Skrevet 23. juli 2004 "Nå, har det blitt no roastbeef på baguetten din i det siste ?" Sambo har faktisk fått det spørsmålet.. Unnskyld at jeg ler men er det virkelig noen som har sagt dette?
Tusenfryd Skrevet 23. juli 2004 #9 Skrevet 23. juli 2004 "Nå, har det blitt no roastbeef på baguetten din i det siste ?" Sambo har faktisk fått det spørsmålet.. Gressenke som spiser popcorn og drikker whiskey synes den var uhorvelig morsom. Topper herved "stikk i pelsen".
Gjest gjesta Skrevet 23. juli 2004 #10 Skrevet 23. juli 2004 Jeg hater ordet fingre! Høres ut som noen nervøse fingre som piller på noe uten å mål og mening og peiling. Bare for å ha fingrene et eller annet sted.
Donnie Darko Skrevet 23. juli 2004 #11 Skrevet 23. juli 2004 rompesaft er vel det ekleste jeg har hørt..
Gjest Pet Skrevet 23. juli 2004 #12 Skrevet 23. juli 2004 Dyppe snabelen er heller ikke så lekkert...
Ringnes Skrevet 23. juli 2004 #13 Skrevet 23. juli 2004 Glufse er stygt. Et ord for det kvinnelige kjønnsorgan. Gir fryktelige assosiasjoner! Rævsvette er heller ikke delikat...
Icy Skrevet 23. juli 2004 #16 Skrevet 23. juli 2004 "Faen er snart på tide å lage ett fett grillspyd" (=ta 2 damer sammtidig.... inn bakfra.. ut munnen.. inn bakfra på dame nr 2 ...) :o Har det blitt noe lammelår på deg da? Har du fått noe kjøtt på køllen da?
Gjest Lea Skrevet 23. juli 2004 #17 Skrevet 23. juli 2004 "Kom her, så skal jeg stake deg opp!" :klø:
Gjest Dodgy Lady Skrevet 23. juli 2004 #18 Skrevet 23. juli 2004 "Jeg har lyst til å tungekysse eggstokkene dine" :o
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2004 #19 Skrevet 23. juli 2004 smaken er som baken rosinen i pølsa sier noen dette til meg, er de på eklelista mi!
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #20 Skrevet 23. juli 2004 Denne faller kanskje ikke helt under heslig-kategorien, men jeg _hater_ når folk sier "HÆ?", spesielt hvis det er på telefon.. Arg. Hæ?!! Hva skal en si, da? Er trønder, og det høres da ikke noe bedre eller annerledes ut om jeg sier "ka?"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå