Gå til innhold

Shipping fra Hellas til Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette og/eller vet ca hvor lang tid det tar å shippe noe fra Hellas (Kreta/Athens) til Norge (Oslo)?

Anonymous poster hash: c91d1...361
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det avhenger helt av hva du skal shippe og hvor mye penger du er villig til å legge i det.

DHL, FedEx og UPS er eksempler på firmaer som kan få noe svært raskt fra fra Hellas til Norge med fly, men er det du skal sende tungt/stort så kan det lønne seg å f.eks. shippe via båt. Ellers har du "vanlig" post hvor det sikkert finnes flere forskjellige grader av prioritet alt etter hva du betaler.

Skrevet

Det avhenger helt av hva du skal shippe og hvor mye penger du er villig til å legge i det.

DHL, FedEx og UPS er eksempler på firmaer som kan få noe svært raskt fra fra Hellas til Norge med fly, men er det du skal sende tungt/stort så kan det lønne seg å f.eks. shippe via båt. Ellers har du "vanlig" post hvor det sikkert finnes flere forskjellige grader av prioritet alt etter hva du betaler.

Jeg har allerede bestilt varene, og det er bare noe småtterier - kosmetikk. Og det er sendt som "A’ Priority Parcel" via Hellenic Post Office. Betalte 11.20 Euro for frakten, mer informasjon har jeg ikke på det.

Skrevet

Delivery time: International Priority mail is normally delivered to European Union countries in three working days following the day of their posting, and to the rest of the World in 3-5 days.

Du kan sikkert legge til noen dager til dette, men kanskje en uke - 10 dager? :)

Skrevet

Du kan sikkert legge til noen dager til dette, men kanskje en uke - 10 dager? :)

Okei, tusen takk! Får håpe det kommer snart da. :)

Men det er 11 dager siden jeg bestilte (12.nov), og ikke har jeg fått noe ordrebekreftelse heller. Oppfatter det som et seriøst firma.

Skrevet

Ops, edit: Jeg har fått ordrebekreftelse, men ikke noe bekreftelse på at varene er sendt. TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...