Gjest Coolaid Skrevet 23. juli 2004 #1 Skrevet 23. juli 2004 Bare lurer: Mister man følsomheten i brystvortene når man har innlegg i brystene? Dersom det et sant lurer jeg fælt på hvorfor så mange kvinner tar slike oprasjoner......
Gjest Poirot Skrevet 23. juli 2004 #2 Skrevet 23. juli 2004 Nå har ikke jeg innlegg, men kan gi en generell opplysning. Flere av mine venninder (uten innlegg) har ikke særlig følelse i brystvortene, eller de er ikke spesielt opptatt av pupper som erogen sone. Vil tro at det er slik for en del andre også. Og da er det ikke nødvendigvis noe stort tap å ta en slik risiko.
-Fisken- Skrevet 23. juli 2004 #3 Skrevet 23. juli 2004 Jeg har ikke innlegg, men har liten følsomhet i brystvortene likevel.. Så det er nok riktig det Poirot sier.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 24. juli 2004 #4 Skrevet 24. juli 2004 Min bestevenninne kunne få orgasme ved berøring av brystvortene før, men etter at hun la inn silikon kjenner hun omtrent ingenting. Hun er likevel glad for sine nye pupper, og angrer ikke... (At de fleste andre syntes operasjonen hennes, fra c til d-cup, var helt tåpelig, er en annen sak :-? .)
Mona Skrevet 2. august 2004 #5 Skrevet 2. august 2004 Jeg har hørt at du mister følelsen når du legger inn. Og det er tydeligvis forskjell i følsomheten i brystvortene. Jeg vet om flere som har sterke følelser der, men kanskje de som legger inn ikke har?! Eller synes større pupper er viktigere!
Gjest B-cup Skrevet 2. august 2004 #6 Skrevet 2. august 2004 Jeg har sånn passe med følelser når kjæresten min tar akkurat på dem, ja, nok til at det vekker opphisselse. Men samtidig vurderer jeg brystinnlegg- saltvann lagt inn under brystmusklene- med arr under armhulene istedenfor under puppene- noe de gjør i Bergen (Nobel cliniq i Oslo nekter å gjøre det slik, fordi de er ikke flinke nok til en mer komplisert operasjon..) Er B-cup med faste bryster nå, men det er så mange jenter rundt omkring som er slanke, likevel har de store bryster..? C, D og E-cup er de mange som har...så flere enn vi aner har nok operert seg.
femme fatale Skrevet 2. august 2004 #7 Skrevet 2. august 2004 Jeg har ikke mistet noe følsomhet i brystvortene. Men for meg har de aldri vært en særlig erogen sone likevel... Er såå misunnelig på de jentene som kan få orgasme ved stimulering av brystvortene, de er heldige de!
Hu i Svingen Skrevet 2. august 2004 #8 Skrevet 2. august 2004 En svært viktig erogen sone for meg - aldri om jeg ville risikert å miste følelsen der, nei! :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2004 #9 Skrevet 2. august 2004 Jeg har ikke mistet noe følsomhet i brystvortene. Men for meg har de aldri vært en særlig erogen sone likevel... Er såå misunnelig på de jentene som kan få orgasme ved stimulering av brystvortene, de er heldige de! Tror ikke de gjelder så mange kvinner...ytterst få det der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå