anybody Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 (endret) Har du tips til hva man bør kjøpe med fra USA, som er vanskelig å få tak i her hjemme? Tenker hovedsaklig på sminke, velvære-og hårprodukter, men tar også i mot tips om andre ting Ble spurt om jeg ønsket meg noe, og da fikk jeg litt blackout Endret 23. november 2014 av anybody
^^Belle^^ Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 (endret) Har du tips til hva man bør kjøpe med fra USA, som er vanskelig å få tak i her hjemme? Tenker hovedsaklig på sminke, velvære-og hårprodukter, men tar også i mot tips om andre ting Ble spurt om jeg ønsket meg noe, og da fikk jeg litt blackout Jeg elsker Smashbox! Ellers har du jo MAC, Too Faced, Tarte, Stila, Urban Decay osv. Sjekk ut den amerikanske Sephora-siden. Edit: og drugstore! NYX, Milani, Wet'n Wild, Maybelline osv. Ingen av disse er særlig vanskelige å finne her hjemme, men de er vesentlig billigere i USA enn på nett/i butikk i Norge. Endret 23. november 2014 av ^^Belle^^ 1
Prestekragen Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Urban Decay, Hourglass, Make Up For Ever er merker jeg ville ønsket meg noe fra iallefall, får jo ikke tak i det her. Philosophy showergels kanskje? Ellers de typiske drugstore-merkene. Hadde også ønsket meg noe fra Victoria's Secret
anybody Skrevet 24. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2014 Jeg elsker Smashbox! Ellers har du jo MAC, Too Faced, Tarte, Stila, Urban Decay osv. Sjekk ut den amerikanske Sephora-siden. Edit: og drugstore! NYX, Milani, Wet'n Wild, Maybelline osv. Ingen av disse er særlig vanskelige å finne her hjemme, men de er vesentlig billigere i USA enn på nett/i butikk i Norge. Urban Decay, Hourglass, Make Up For Ever er merker jeg ville ønsket meg noe fra iallefall, får jo ikke tak i det her. Philosophy showergels kanskje? Ellers de typiske drugstore-merkene. Hadde også ønsket meg noe fra Victoria's Secret Nå har jeg sitti og scannet meg gjennom sephora Det blir et ønske fra Urban Decay, et ønske fra Too Faced, også ønsker jeg meg julekalenderen til benefit (men den er jo helsikkes dyr da ) Vet dere om noe bra for leppene? som gift set?
Prestekragen Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Nå har jeg sitti og scannet meg gjennom sephora Det blir et ønske fra Urban Decay, et ønske fra Too Faced, også ønsker jeg meg julekalenderen til benefit (men den er jo helsikkes dyr da ) Vet dere om noe bra for leppene? som gift set? Fresh har veldig gode leppepomader (fresh sugar lip treatment) Buxom lipglossene er også gode, de "fargeblyantene" til Tarte og urban decay naked-glossene. Har også hørt at OCC lip tars er supergode, men har ikke prøvd de selv
^^Belle^^ Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Nå har jeg sitti og scannet meg gjennom sephora Det blir et ønske fra Urban Decay, et ønske fra Too Faced, også ønsker jeg meg julekalenderen til benefit (men den er jo helsikkes dyr da ) Vet dere om noe bra for leppene? som gift set? Jeg er veldig glad i La Crème leppestiftene fra Too Faced. Beste konsistensen jeg vet om på leppiser! Vet ikke om de har sett da, men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå