Gå til innhold

Nuvaring

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har provd Nuvaring? Er den lett a sette inn?

Kan han kjenne den under samleie?

Osv..

Del erfaringer!

Johanne

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Funker veldig bra synes jeg :-) Brukt den i over et år nå. Mindre bivirkninger, men så er det å huske å ta den ut da... og inn igjen.. Den er lett og få inn og ut (myk, så det er bare å klemme den sammen) Typen min kjenner den ikke ved samleie, men det gjorde jeg. Men man kan ta den ut i inntil 3 timer i slengen. Eneste negative er at den er litt dyr synes jeg, 300 kr for 3 mnd. Men men..

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg var i grunnen fornøyd med den, men kjæresten min likte den ikke.

Skrevet

Søk på p-ring i forumet her, har svart på mange slike tråder tidligere. :)

Skrevet

Ikke digg å ha sex med den i, men ellers var alt nydelig. Ved samleie minnet ringen veldig om sånne tivoliboder hvor du skal prøve å hive en rockering rundt en stor bamse... Mange gode lattere, men ingen god sex. Men som tidligere nevnt kan den taes ut. Ingen problemer i det hele tatt!

Skrevet

Jeg er super førnøyd, ingen bivirkninger, merker den ikke. Deilig å slippe piller hver dag.

Skrevet

Er fornøyd med nuva ringen, bortsett fra at jeg får mye utflod :evil:

Å gå uten truse f.eks er bare å glemme.

Noen andre som har det slik? -synes det er veldig ubehagelig og tungvindt. Og nei, jeg har ikke sopp eller gardnerella.

Skrevet
Er fornøyd med nuva ringen, bortsett fra at jeg får mye utflod  :evil:  

Å gå uten truse f.eks er bare å glemme.

Noen andre som har det slik? -synes det er veldig ubehagelig og tungvindt. Og nei, jeg har ikke sopp eller gardnerella.

Hadde mer utflod i begynnelsen ja, men ikke nå lenger. Har du brukt den lenge? Hos meg gikk det over etter en liten stund, har snart brukt den i ett år.

Gjest Anonymous
Skrevet

Første gang jeg brukte nuvaring var alt perfekt. kjente ikke ringen under sex, og husket å ta den inn og ut.

Etter et års tid med hormonspiral, begynte jeg med ringen igjen. Da med ny partner.

Det var skikkelig ubehagelig under sex, og den kom ut. Vi kjente ringen begge to, og visse stillinger var rett og slett vond. Siden har jeg tatt den ut hver gang vi har sex, og det fungerer fint. Eneste er at jeg kan sovne etter sex'en, og ringen blir satt inn igjen mer enn 3timer senere.

Synes også det er litt tungvint å ta den ut og inn hele tiden, da sex ikke kan planlegges helt og det kan foregå på visse steder der det ikke er gunstig å ta den ut.

Vurderer å begynne med pillen igjeb da jeg er lei av å ha "ting" inni meg, og at det er tungvint.

Skrevet

Har ingen problemer med den, og er veldig glad for at jeg byttet fra p-pille til Nuvaring. Det eneste jeg har i mot den er prisen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...