Gå til innhold

Hva skal du gi til mannen i julegave i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er gift, har egentlig alt vi har behov for.. Så vurderer i år å ikke gi julegaver til hverandre..

Ikke kommer jeg på hva jeg evnt kunne gitt, og økonomien er ikke på topp for tiden, så det begrenser seg litt der også..

Vil vær greit med noen tips likevel, så skal jeg se hva det blir til :)

Tror han ønsker seg en oppmerksomhet i det minste..

Anonymous poster hash: c59df...6a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får sokker med motiv fra en superhelttegneserie han liker. Ellers tror jeg vi spanderer på oss et par netter på hotell som gave til hverandre.

Anonymous poster hash: 98ea7...547

Skrevet

Akkurat hva har jeg ikke bestemt, og ikke hadde jeg skrevet det her heller ;-)

Men noen tanker til den som har det meste kan jo være en opplevelse, en reise, noe innen en hobby/interesse han har, noe han liker ekstra godt å drikke eller spise som ikke er så lett å få tak i osv.

Skrevet

London tur

Anonymous poster hash: d0b90...c32

Skrevet

Vi pleier egentlig ikke å gi gave til hverandre, pleier å kjøpe noe sammen. Men i år kjøper jeg en klokke til han som han er helt gal etter og har ønsket seg i over et år. Tror han blir veldig overrasket, for han forventer nok å ikke få noe. Gleder meg skikkelig til å se utrykket hans :) den er dyr da.. Aldri kjøpt en så dyr gave til noen før, syns egentlig ikke jula skal handle om penger/gaver. Men han er så forelska i denne klokka. Søker på bilder av den og hver gang han er på et kjøpesenter må han inn på gullsmeden/smykkebutikken for å se på den. Hehe. Blir gøy:)

Skrevet

Jeg skal gi kjæresten min en ps4-kontroll i hvit og en i kamuflasjemønster. Synes de er sykt kule selv, og jeg vet han ønsker seg flere kontroller. Så skal han få et par freshe bjørn borg-boxere, og ny lommebok. På morgenen får han en liten gavepose med et par bjørn borg-sokker og masse godteri. :)

Skrevet

Mannen min får osprey sekk med drikkesystem( slik som camelback, men han syntes osprey sekk er bedre), risk brettspill som han ønsker seg, hettegenser fra ungene som det står: best dad ever på. Og noe til julesokken, vet ikke helt hva enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...