Gå til innhold

Livsstilsendring i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har innsett at jeg både trenger og vil ha hjelp til å bli en bedre utgave av meg selv. Driver å googler litt, men finner ikke helt det jeg leter etter, så jeg lurte på om noen her inne kanskje har noen tips?

Jeg vil melde meg inn på et treningssenter som kan skreddersy en slags "pakkeløsning" til meg for å endre livsstilen. Da tenker jeg både trening med personlig trener 3-4 ganger i uka + kostholdsplan. Vil også gjerne teste formen og fettprosenten osv, slik at jeg ser hvor mye jeg forbedrer meg. Ser for meg at dette skal foregå over kanskje 6-12 mnd. Skjønner det blir dyrt, men prisen bryr jeg meg i grunn ikke så mye om da jeg skal ha kroppen min resten av livet, ser bare på det som en god investering.

Kan fortelle såpass at jeg er en jente på 25 år som vil gå ned ca 30 kg. Disse kiloene har jeg gått opp de siste 5 årene. Jeg er ikke spesielt glad i å trene, men liker det når noen pusher meg. Er også en fordel om dette senteret er enkelt å komme seg til fra sentrum med kollektivtrafikk.

Del gjerne dine erfaringer eller tips rundt dette. På forhånd takk :)

Anonymous poster hash: 1af80...4e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du søkt på Optimal Trening på Bislet? Der får du full pakke med kostholdsveiledning og trening av veldig dyktige trenere.

Hadde jeg hatt råd, hadde jeg meldt meg inn der på flekken.

Anonymous poster hash: 0ba88...70e
Skrevet

Har du søkt på Optimal Trening på Bislet? Der får du full pakke med kostholdsveiledning og trening av veldig dyktige trenere.

Hadde jeg hatt råd, hadde jeg meldt meg inn der på flekken.

Anonymous poster hash: 0ba88...70e

Skal sjekke det ut :)

Anonymous poster hash: 1af80...4e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...