Gå til innhold

Hvilken jakke til disse skoene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs på stilen din, men det meste passer til Dr. Martens. Selv synes jeg det er kjempefint med jeansjakke, men kan også være fin til en vinterjakke

Skrevet

Spørs på stilen din, men det meste passer til Dr. Martens. Selv synes jeg det er kjempefint med jeansjakke, men kan også være fin til en vinterjakke

Hvilken type vinterjakke tenker du på da? Er jo så mye forskjellig. Synes også der er fint til jeansjakke, men vil jo holde meg litt varm nå i vinter også :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker mine dr. Martens med alt fra skinnjakke med ullgenser under, til dunkåpe, vanlig kåpe og regnkåpe/jakke. Nå er mine varme, med fór, så da brukes de ganske lenge utover høsten/vinteren i tillegg.

Skrevet

Hvilken type vinterjakke tenker du på da? Er jo så mye forskjellig. Synes også der er fint til jeansjakke, men vil jo holde meg litt varm nå i vinter også :rolleyes:

Det finnes jo fôrete jeansjakker! De er kjempefine :) Tenker på typ boblejakker og parkaser :)

Skrevet

Det finnes jo fôrete jeansjakker! De er kjempefine :) Tenker på typ boblejakker og parkaser :)

Åh, det visste jeg ikke. Takk! :fnise:

Skrevet

Jeg bruker mine dr. Martens med alt fra skinnjakke med ullgenser under, til dunkåpe, vanlig kåpe og regnkåpe/jakke. Nå er mine varme, med fór, så da brukes de ganske lenge utover høsten/vinteren i tillegg.

Hvilke er det du har? Hva heter de? :laugh:

Skrevet

Hvilke er det du har? Hva heter de? :laugh:

Serena heter modellen, tror de er tre år gamle nå.

Skrevet

Artig at nittitallsmoten er så tilbake nå.

Anonymous poster hash: 7534f...31d
Skrevet

Jeg bruker Dr. Martens til alt annet enn trenchcoat.

Gjest Tigress
Skrevet

Jeg bruker Dr. Martens til alt annet enn trenchcoat.

Eg bruker mine til trenchcoat. Men eg brukar dei berre til jeans, då.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...