^me^ Skrevet 27. juli 2004 #21 Skrevet 27. juli 2004 vi fikk en ny hitt i natt da vi prøvde ut ny stilling! trodde seriøst jeg skulle dø på meg! han også likte stillingen veldig godt! http://www.condoms4.com/positions4/backsid...e_position.html anbefales!!!
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #22 Skrevet 27. juli 2004 An, auf, hinter, in, neben, über, unter vor og zwischen, an die Banken, auf den Tischen
Gjest MrsL Skrevet 28. juli 2004 #23 Skrevet 28. juli 2004 vi fikk en ny hitt i natt da vi prøvde ut ny stilling! trodde seriøst jeg skulle dø på meg! han også likte stillingen veldig godt! http://www.condoms4.com/positions4/backsid...e_position.html anbefales!!! Det er greit å prøve nye ting ja
Gjest GreenSky Skrevet 28. juli 2004 #24 Skrevet 28. juli 2004 Neida, det var ikke vanskelig. Jeg er ganske myk og tøyelig. Men han hjalp til med å holde/støtte, med den ene armen, da. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #25 Skrevet 4. august 2004 Jeg og kjæresten har en stilling som er veldig god for oss begge. Han ligger på ryggen og jeg på ryggen oppå han igjen. Han har hendene fri til å ta på både pupper og kjønn og når vi finner en fin rytme i denne stillingen så får vi begge to de beste orgasmene. I denne stillingen hender det at jeg varierer med å ligge og reise meg litt opp så jeg kan ri han... reiser han seg opp sammen med meg så vi blir sittende har vi enda en stilling, og slik kan vi altså lett varierer uten at han behøver å trekke seg ut for å skifte stilling. Ale gode ting er tre
^me^ Skrevet 4. august 2004 #26 Skrevet 4. august 2004 Jeg og kjæresten har en stilling som er veldig god for oss begge. Han ligger på ryggen og jeg på ryggen oppå han igjen. Han har hendene fri til å ta på både pupper og kjønn og når vi finner en fin rytme i denne stillingen så får vi begge to de beste orgasmene. I denne stillingen hender det at jeg varierer med å ligge og reise meg litt opp så jeg kan ri han... reiser han seg opp sammen med meg så vi blir sittende har vi enda en stilling, og slik kan vi altså lett varierer uten at han behøver å trekke seg ut for å skifte stilling. Ale gode ting er tre vi prøvde den stillingen,men det ble for mye styr og stress at det ble bare tull. hehe..jaja..får prøve en gang til
The NYMFO Girl:) Skrevet 4. august 2004 #27 Skrevet 4. august 2004 Jeg liker og bli tatt hardt bakfra. stilling 69. begge beina på hans skuldre, eller bare ett. sitte på toppen, for da er det jeg som har styringen. misjonær, er jo grei men, den begynner å bli litt gammel, og kjedelig.
-Fisken- Skrevet 6. august 2004 #28 Skrevet 6. august 2004 Det er jo mye forskjellig da... En stilling som mer ganske fin er når han ligger på ryggen' date= og jeg ligger på ryggen jeg også, men fra siden. Sånn at vi blir som et kors, liksom. :-) Den skjønte jeg ikke, gitt :klø: Liker best bakfra, eller moi på toppen
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #29 Skrevet 7. august 2004 Noen ganger på topp' date=' bakfra og under. Varierer med humøret. [/quote'] Samme her!
Gjest 1111 Skrevet 7. august 2004 #30 Skrevet 7. august 2004 Liker best at han sitter i sofaen og jeg oppå der igjen
~Viva~ Skrevet 7. august 2004 #31 Skrevet 7. august 2004 Liker best å sitte, stå eller ligge, gjerne under ham, oppå ham, ved siden av ham eller foran ham
Gjest Linda 22 Skrevet 8. august 2004 #34 Skrevet 8. august 2004 90% av gangen blir det misjonæren. Er jeg kjedleg eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå