Gå til innhold

Beste stilling for damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den beste stillingen for damer? (eller for deg)

Er seff ingen fasitsvar men artig å høre hva andre mener :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Mye er godt! Noen stilliger kan være dritbra en dag, for så å komme på kanskje sisteplass den andre dagen.

MEN.

Det er jo selvfølgelig slagere da.. Jeg liker bakfra (ikke anal) der jeg står på knærne og holder meg i hodegjerdet. Da treffer han et mildt sagt bra punkt...

Og så liker jeg når jeg ligger på ryggen med ei pute under rumpa mi, og han står på knær og kjører så hardt som det går an... åh.... fikk litt lyst nå :roll:

Det må være raskt og HARDT. yeah. :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Beste stilling for meg er a ligge underst.. Gjerne med et bein over skulderen hans! da har jeg god plass til a hjelpe til selv!

:P

Johanne

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke uten grunn at en sang går slik...

Hvorfor er det så skjønt å knulle bakifra :hoho:

Altså ikke analt her heller, men at han står bak,

da treffer han noe som er goooodt jah *smile*

Sidelengs der han er bak er heller ikke så verst,

da har begge mulighet til og "hjelpe til"

Dessuten er det også deilig og være på topp,

være den som bestemmer og har "full oversikt"

Ellers så er det masse bra stillinger,

dreve og sett i ei slik bok om dem,

flere som heller er vriene og få til da,

noen sikkert umulig...

Skrevet

Kommer ann på hvilen vei livmoren ligger. For dem som har bakoverbøyd livmor er ikke bakfra stilling noen favoritt. :veldigsur:

Skrevet
Mye er godt! Noen stilliger kan være dritbra en dag, for så å komme på kanskje sisteplass den andre dagen.

:Nikke:

men vanligvis er meg på toppen en bra versjon.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Noen ganger på topp, bakfra og under. Varierer med humøret. :sjarmor:

Gjest gjesta
Skrevet

Her går det gjerne i favoritt-stillinger. Liggende, bakfra en sløv morgen. En kjapp og rå en, stående, bakfra på vaskerommet med huset fullt av unger. Alle varianter av misjonærstillingen gir nærhet, kan være både myk og litt rå. Jeg øverst fordi da er det jeg som bestemmer! Ja takk. Begge deler, som Ole Brum sa. Alt!!!

Skrevet

bakfra bakfra bakfra :sjarmor:

liker også å bli tatt bakfra stående...

Skrevet

Personlig liker jeg å sitte/ligge på kjøkkenbenken! Hihi....

Anbefales! Både av meg og av Ham! :wink:

Skrevet

Bakfra, særlig slik som første gjest beskrev eller faktisk at jeg står på knærne mer oppreist i overkroppen(skjønner?) og han holder meg fast på skuldrene eller på puppene.. (Bakfra bør man ha litt tempo)

Misjonær (i rolig tempo) kan være en bra avslutning (stimulerer jo klitoris).

Også liker jeg å være øverst.

Ligge på siden er best før man har våknet skikkelig om morgenen (natten..) .. (rolig og gjerne med "manuell" stimulering av klitoris hvis en av partene er våken nok til det)

Gjest GreenSky
Skrevet

Det er jo mye forskjellig da... En stilling som mer ganske fin er når han ligger på ryggen, og jeg ligger på ryggen jeg også, men fra siden. Sånn at vi blir som et kors, liksom. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er jo mye forskjellig da... En stilling som mer ganske fin er når han ligger på ryggen' date= og jeg ligger på ryggen jeg også, men fra siden. Sånn at vi blir som et kors, liksom. :-)

er ikke det litt vanskelig? :)

just wondering

Gjest Anonymous
Skrevet
GreenSky skrev:

Det er jo mye forskjellig da... En stilling som mer ganske fin er når han ligger på ryggen, og jeg ligger på ryggen jeg også, men fra siden. Sånn at vi blir som et kors, liksom.

er ikke det litt vanskelig?

just wondering

Hørtes litt knotete ut ja, har forsøkt noe lignende, men det ble ikke helt komfortabelt ;). Jeg liker veldig godt bakbra når jeg ligger på siden jeg da, bakfra når jeg står på knærne gjør vondt. Ellers er nok favoritten hos oss begge at jeg rir han :) .

Gjest James Spader i Crash:-)
Skrevet

Det gjør faktisk vondt å være naken og skulle måtte bli plassert på et kaldt og hardt kjøkkenbord og gulver! Og knærne...det gjør kjempevondt i knærne i enkelte stillinger..

Bra stillinger er alle de som inebærer nærhet og intimitet- at man står tett inntil partneren uten at han peiser på og er i sin egen pumpe-verden. Dersom det er en psykisk kontakt samtidig med at kroppene er nærmset mulig- og støtene er som i filmen "Crash", ja da skal en være fornøyd! :)

Skrevet

jeg og samboeren min har en egen stilling, han ligger på siden mot meg og jeg ligger på ryggen mot ham med beina over midjen/hoften hans slik at han bare kan trenge inn i meg (slik at vi lager en T).litt vanskelig og forklare men han kan ta deg virkelig hardt og fort)

http://www.condoms.au.com/positions/positions.html

her er en link med mange forslag til stillinger.

Gjest Dazed
Skrevet
jeg og samboeren min har en egen stilling' date=' han ligger på siden mot meg og jeg ligger på ryggen mot ham med beina over midjen/hoften hans slik at han bare kan trenge inn i meg (slik at vi lager en T).litt vanskelig og forklare men han kan ta deg virkelig hardt og fort)[/quote']

Prøvde det en gang, uten hell.

Synes bakfra presser sånn på blæra, dessuten er det ikke så intimt.

men misjonær og å ri han, er helt okey!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...