DysterPytten Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 (endret) I hvilke butikken kan jeg få kjøpt kjøpt julestrømpe før jul? Evt en nettbutikk som sender slik at jeg har den før jul. Tenkte å strikke en til neste jul, for jeg får ikke tid denne jula. Endret 23. november 2014 av Cershae 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Annet forslag som er en mellomting mellom kjøpe og strikke. Jeg har drømt om å strikke til barna mine, men skjønte plutselig at de begynner å bli så store at det var på tide. Jeg fant noen gamle strikkegensere som var for små eller utslitt eller hadde krympet i vask el. Og så klippet jeg ut "strømpefasong" i disse, og sydde sammen. Etterpå dekorerte vi med perler, bånd el etter hver persons ønske (datteren min ville f.eks ha pelakant) Vips hadde hele familien personlige jilestrømper.Anonymous poster hash: ec529...ac7
Gjest Sille4 Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Søstrene grene :-) Kjøpe 2 stk der, røde i filt med noe motiv. Kostet vel 20 - 30 pr stk. Ikke helt den typen jeg egentlig var ute etter, men de jeg virkelig syns er fine koster litt for mye, så de fungerer i hvertfall i år :-)
DysterPytten Skrevet 24. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2014 Supert, takk for svar:) håper jeg finner. Åhlens og kremmerhuset finnes ikke her jeg bor
Sarah Dee Skrevet 25. november 2014 #8 Skrevet 25. november 2014 Europris hadde noen søte til 25 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå