AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Jeg leide en film på Get-boxen for noen uker siden. Den kostet vel max 49 kr. Jeg har alltid fått fakturaen i etterkant når jeg har leid film, og det har alltid vært feil med den og de har fakturert meg for mye mer enn det de skulle. Det samme har skjedd nå. Fakturaen er på 200 kr! For 1 film! Jeg sjekket historikken for filmer jeg har leid på Get-boxen og det stemmer ikke i det hele tatt. Kommer opp masse filmer jeg vet jeg ikke har leid en gang. Ingen andre enn jeg har koden til Get-boxen heller, så er ikke sånn at noen har leid filmer uten at jeg har vært her. Jeg har sendt mail til Get, men de sier bare at i følge deres system så har jeg leid disse filmene. Jeg blir så frustrert! Det er bare 200 kr, men er uansett utrolig frustrerende at det alltid blir feil med fakturaen og at de nekter å tro på meg. ALDRI mer filmleie på meg. Anonymous poster hash: 32dad...db2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Det er dårlig gjort av Get! De vet at get boxen av og til blir feilregistrert. Som f.eks din dekoder er registrert på en annen kunde og dersom denne kunden bestiller masse filmer, så blir det registrert på din faktura. Vi har byttet to dekodere pga "feil" ifølge get. Begge gangene ble det bestilt filmer som vi ikke ser på, og det er tatt serieopptak på en serie som heter "kardashians", unge mødre og say Yes to the dress. Serier som vi IKKE ser på i det hele tatt. Kun mannen min og jeg som bor her. Get innrømte det aldri, men fikk en bekjente som jobbet på kundesenteret til å sjekke for oss. Anonymous poster hash: c5123...9ca
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Det er dårlig gjort av Get! De vet at get boxen av og til blir feilregistrert. Som f.eks din dekoder er registrert på en annen kunde og dersom denne kunden bestiller masse filmer, så blir det registrert på din faktura. Vi har byttet to dekodere pga "feil" ifølge get. Begge gangene ble det bestilt filmer som vi ikke ser på, og det er tatt serieopptak på en serie som heter "kardashians", unge mødre og say Yes to the dress. Serier som vi IKKE ser på i det hele tatt. Kun mannen min og jeg som bor her. Get innrømte det aldri, men fikk en bekjente som jobbet på kundesenteret til å sjekke for oss.Anonymous poster hash: c5123...9ca Så dumt at du også har opplevd dette. Er jo helt håpløst å leie film derfra da, veldig dårlig reklame for Get! For jeg likte den tjenesten, er jo så enkelt. Veldig merkelig at de ikke klarer å administrere dette når det er så mye feil. På min historikk står det at jeg har leid masse sci-fi og actionfilmer, det er 2 sjangere jeg ikke ser på, for å si det sånn. Jaja, når de skal være sånn så får jeg bare betale men er utrolig dårlig gjort. Anonymous poster hash: 32dad...db2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Det er bare å ringe kundeservice. De er veldig serviceinnstilte. Jeg har aldri hatt noen problemer med dem, fikk godskrevet for en måned en gang jeg klagde på internetthastigheten. Anonymous poster hash: f65b8...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå