AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #1 Del Skrevet 23. november 2014 Hei, Både jeg og kjæresten min er sisteårsstudenter og sitter og søker på jobb. Er usikker på hvilket alternativ jeg skal velge på "sivilstatus". Jeg bor i studentleilighet med kjæresten og vi har bodd sammen i litt over ett år. Vi har begge satt folkeregistrert adresse hos foreldrene våre. Er det da mest riktig å velge "ugift" som alternativ, eller skal jeg ta "samboer" likevel? Vi håper på å bo sammen også når vi får jobb, men det kommer jo an hvor vi evt. får jobb Anonymous poster hash: c0c21...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 23. november 2014 #2 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Må du velge sivilstatus? Jeg pleier å droppe det dersom deg er mulig. Ellers valgte jeg ugift som samboer, uten at jeg har noen spesiell grunn for det. Endret 23. november 2014 av Nori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #3 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg ville ikke tatt det med på CV. Det er irrelevant informasjon. Hvis det kommer opp i et online søknadsskjema så ville jeg valgt ugift. Anonymous poster hash: 05b92...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #4 Del Skrevet 23. november 2014 Hva skal egentlig arbeidsgiver med info om sivilstatus? Når er det evt vanlig å oppgi det, på intervju? Anonymous poster hash: 11d33...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. november 2014 #5 Del Skrevet 23. november 2014 Er du samboer så er du ugift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 23. november 2014 #6 Del Skrevet 23. november 2014 Ikke skriv samboer ihvertfall! Arbeidsgiver leser det som "kommer til å bli gravid veldig snart". Skriv ugift, du 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #7 Del Skrevet 23. november 2014 hvis du MÅ skrive noe, så skriv ugift. Anonymous poster hash: 2fbaa...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå