AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Åh, dette har så og si reddet livet mitt! Har slitt med kviser, betennelser i talgkjertler (sånn at det har blitt store, vonde, røde kuler i huden uten noen "topp" med væske inni), fet hud og all driten der i 10 år snart.. Så bestemte jeg meg for å bruke litt penger på mineralsminke igjen, prøvde dette da jeg var yngre, men tror ikke jeg var særlig tolerang for at sminken ikke dekket like godt som den andre sminken som blir som en maske over ansiktet.. Som bare gjør ting verre. Men så kjøpte jeg meg SheerCover startpakke, jeg tok den isteden for BareMinerals fordi at det var mer nødvendige ting i SC sin startpakke, og nå er huden min kjempefin! Har brukt dette i 2-3 uker nå og ser allerede at det ikke popper opp nye kviser hele tiden som det gjorde før med annen sminke! Og huden er faktisk glatt, det er litt rødt og arr, men.. Ingen klumper i huden! Bruker i tillegg Vikcy sin Normaderm gel for å rengjøre og La Roche Posay som fuktighetskrem. Superfornøyd! Skulle bare anbefale dette her Anonymous poster hash: 3c32c...d2f
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Håper noen andre skriver om sine erfaringer og. Jeg har atopisk eksem og tørr hud. Så sliter selv med å finne sminke. Det meste gjør det verre enn bedre. Og de tørre punktene synes bedre med sminke. Anonymous poster hash: 70acf...dac
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Er dette tv-shop sin? Likte den ved påføring, så ut som et hullete og flekkete juletre etter 2,5 time...urenheter fikk jeg også. Hver sin smak. Anonymous poster hash: 32bd3...1bc
FantasDick Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Håper noen andre skriver om sine erfaringer og. Jeg har atopisk eksem og tørr hud. Så sliter selv med å finne sminke. Det meste gjør det verre enn bedre. Og de tørre punktene synes bedre med sminke. Anonymous poster hash: 70acf...dac Har du prøvd Everyday minerals? Jeg tåler EM helt fint.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #5 Skrevet 24. november 2014 Er dette tv-shop sin? Likte den ved påføring, så ut som et hullete og flekkete juletre etter 2,5 time...urenheter fikk jeg også. Hver sin smak. Anonymous poster hash: 32bd3...1bc Bestilte fra deres side, sheercover.com Ja det er sikkert inviduelt, jeg har bare positiv erfaring iallefall, sitter hele dagen! Anonymous poster hash: 3c32c...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå