AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Til en hver tid, uansett hvor mye jeg trykker avmeld på søppelmail jeg får, dukker det stadig opp nye... Forbrukslån, vinn ditt og datt, gratulerer med..., få ditt... nå, osv.. Har aldri meldt meg på nyhetsbrev noen steder. Hvorfor dukker de opp hele tiden? Om jeg ikke sjekker mail på noen dager, ligger det plutselig over 30 søppelposter der, uansett hvor mye jeg trykker avmeld på de. Noen andre? Hva gjør jeg for å bli kvitt det for godt? Anonymous poster hash: 920da...68c 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Filter er en fin ting:-) Anonymous poster hash: b7c5e...157 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Filter er en fin ting:-) How to do? Anonymous poster hash: 920da...68c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Til en hver tid, uansett hvor mye jeg trykker avmeld på søppelmail jeg får, dukker det stadig opp nye... Forbrukslån, vinn ditt og datt, gratulerer med..., få ditt... nå, osv.. Har aldri meldt meg på nyhetsbrev noen steder. Hvorfor dukker de opp hele tiden? Om jeg ikke sjekker mail på noen dager, ligger det plutselig over 30 søppelposter der, uansett hvor mye jeg trykker avmeld på de. Noen andre? Hva gjør jeg for å bli kvitt det for godt? Anonymous poster hash: 920da...68c De er dessverre så og si umulige å bli kvitt. Opprett en ny e-postadresse og la den du har nå være en junk e-post. Ofte blir man meldt på disse "nyhetsbrevene" ved at man har deltatt i en konkurranse, spørreundersøkelse eller lignende. Det du kan gjøre. er å kontakte brukerstedene det blir reklamert for i e-postene, selv om det sannsynligvis ikke er de som står bak dette. Videresend e-postene du får, slik at de kan undersøke hvem som ligger bak og forhåpentligvis få fjernet de. Anonymous poster hash: af2ff...5e9
Gjest constance90 Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Jeg melder meg som regel av ganske fort men halvparten av gangene er "tjenesten ikke tilgjengelig", eller teksteb skrevet såpass smart at man faktisk ikke vet om man har meldt seg av. Feks typ lange tekster med liten skrift og etterfulgt av en på knapp.er man kjapp og bare trykker så er man påmeldt igjen. "DU ER NÅ AVMELDT NYHETSBREVET Hvis du er helt sikker på at du virkelig vil være avmeldt må du avslutte vinduet. Trykket du OK så blir du automatisk påmeldt igjen" Jeg leser nå alt kan du si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå