AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Jeg elsker adventstiden - både den travle og koselige siden! Her kommer 3 ting jeg elsker med adventstiden, håper flere vil dele hva de liker best. Å henge opp adventsstjernen(e) - og senere se på alle de flotte advents"lysene" i vinduene når en er ute og går kveldstur. Å bytte gardiner og sette fram den første julepynten Pepperkakebaking og pynting av kakene sammen med barna - med gløgg og julemusikk Det aller beste er likevel lillejulaften - å sette seg ned med et glass vin når alt er klart, slår til og med julaften Anonymous poster hash: b86ba...77a 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 - Tenne sterinlys og høre på julemusikk - Se en julefilm hver søndag i advent - pakke inn alle julegavene mens jeg hører på julemusikk =) Anonymous poster hash: dcc4f...d14 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Kaller det førjulstiden, da jeg ikke er religiøs og ikke derfor "feirer advent". Mine favorittting er: Julefilmer Juleblader Julegatene/julegateåpning Gløgg Pepperkakebaking Lefsebaking Spise helt fersk lefse med gravlaks og hjemmelaget sennepssaus. Hente juletre i skogen med ungene. Røde gardiner på kjøkkenet. Nisseserviset jeg tar fram 1.desember Masse stearinlys.Anonymous poster hash: ea075...11a 2
DysterPytten Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 (endret) Røkelse Røkelse Røkelse Elsker julerøkelse. Endret 23. november 2014 av Cershae
Gjest Phoenix Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Jeg skal for første gang ha julepynt, adventslys etc hjemme! Gleder meg til å handle og ordne alt sammen....
Lalunaa Skrevet 23. november 2014 #6 Skrevet 23. november 2014 Elsker å hente frem julepynten i boden og pynte sammen med ungene. Skal kjøpe noen lyslenker som de kan pynte med på rommene sine :-) Elsker å bake pepperkaker og pynte pepperkakehus. Høre på julemusikk og hjelpe ungene med gavene de skal lage, det blir gjort allerede neste helg fordi etterpå skal de være to helger hoss sin far og plutselig er jo julen her....!! :-) Pakke inn julegaver og høre på julemusikk :-) dette gjorde jeg i går. Gå på skøyter med ungene. Handle inn finstas, kjekt for ungene å være med på det no når de er så stor at de liker å velge selv hva de vil gå med :-)
Christiania_Oslo Skrevet 23. november 2014 #7 Skrevet 23. november 2014 (endret) Å pakke inn gaver mens jeg hører julemusikk,drikker vin og spiser klementiner. Å dra på julemarkeder. Å lage julemiddager(and,svinestek,gravlaks osv) Å lage julekaker og chutney. Å dra på julekonsert,tenning av gran og andre julete aktiviteter. Å pynte. Endret 23. november 2014 av Christiania_Oslo
Chiquita Skrevet 23. november 2014 #8 Skrevet 23. november 2014 Tre ting: - pynte med masse lys, nisser og rødt - pakke julegaver, akkompagnert av julemusikk, og med rykende gløgg i koppen - høre på julemusikk
melatonin Skrevet 23. november 2014 #9 Skrevet 23. november 2014 Bare tre ting ? -tenne adventstake, sjerne inne og kransen min ute. - svibler svibler og atter svibler!!!! -julefilmer, adventskalender på tv og julemusikk.
HedvigR Skrevet 23. november 2014 #10 Skrevet 23. november 2014 -Adventsøndagene. Synes det er så koselig å tenne lysene, og på en måte telle ned til jul. -Gradvis pynte mer og mer til jul. Finne frem julepynten, sette frem nisser, bytte duker og gardiner og slikt. -Julemøter med venner og familie. F.eks. å invitere venner over til å lage pepperkaker eller ha juleverksted, mens man har julemusikk i bakgrunnen. Superkoselig.
The Kitten Skrevet 24. november 2014 #11 Skrevet 24. november 2014 At jeg kan spise pepperkaker (strengt tatt kan jeg spise dem fra de kommer i butikken, men har som regel for meg selv at jeg skal vente til 1. desember). Juletreff med venner Kjøpe julegave til meg selv (liker å gi gaver til andre, men ikke selve finne-ut-hva-jeg-skal-gi-personen delen).
Flekk Skrevet 24. november 2014 #12 Skrevet 24. november 2014 BarneTV julekalenderen, helst blåfjell. Barndommen <3 Bake og spise pepperkaker - liker ikke pepperkakehjertene på boks. Drikke julebrus. At alt er fylt med lys: gater, senteret, hus. Pluss med snø, men har lært å dempe forventningene til det.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. november 2014 #13 Skrevet 24. november 2014 * Lage pepperkaker og pepperkakehus + pynte disse * Finne frem adventspynten * Å se alle lysa i julegatene
Lunalu Skrevet 24. november 2014 #15 Skrevet 24. november 2014 Åh...fikk skikkelig julestemning av å lese her inne Vanskelig å bare nevne 3 ting, men: lage konfekt/bake til jul, julemusikk og julefilmer, pynte til jul - og som det er nevnt over her, så synes jeg også det er så vakkert og koselig med så mange tente lys i gater og på butikker. Gleder meg også til alle adventsstjerner/hjerter/staker tennes i nabolaget
QueenAwesome Skrevet 24. november 2014 #16 Skrevet 24. november 2014 - All julestemningen jeg møter overalt, hjemme, på jobb, og på skolen - Å kjøpe inn julegaver, elsker både å planlegge, kjøpe og pakke inn gaver til andre, og sitte å tenke på hvor glade de vil bli! - Forventningene, jeg elsker både adventskalenderen som teller opp mot den store dagen med noe lite hver dag, det å glede seg til Tre Nøtter til Askepott, julebord, å pynte juletre, tenne i peisen og se på julefilmer med familien, å gi kjæresten et romantisk julekyss, jeg gleder meg til alt sammen!
FruHudson Skrevet 24. november 2014 #17 Skrevet 24. november 2014 -At jeg får sjokolade hver dag(fra kalenderen) -Å pynte hybelen til jul -At det ikke er lenge til jeg er ferdig med årets eksamener og er på vei hjem til mamma, pappa og lillebror
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #18 Skrevet 26. november 2014 Lage julepynt, bake, høre på julemusikk, ta fram julepynten, bake - tenne ekstra mye lys Anonymous poster hash: b86ba...77a
Fantomina Skrevet 26. november 2014 #19 Skrevet 26. november 2014 (endret) . Endret 2. oktober 2015 av Fantomina
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #20 Skrevet 28. november 2014 Pynte, spille julemusikk, lage julepynt sammen med barna - se på julefilmer! Anonymous poster hash: b86ba...77a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå