AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 I 2013 meldte Øyvind Leine Thune seg på Jakten på Kjærligheten. Fra første blikk var han hugtatt i Mesnalijenta Elise Edvardsen, hundejente og student. Elise ble øverøst med gaver fra den kortvokste "bonden" fra Vang, blant annet med smykker til en verdi 15 000,- på utlandsturen sponset av TV2. Jeg følger også disse turtelduene på Twitter, der dukker det til stadighet, til det kjedsommelige faktisk, opp bilder av disse to nybakte bøndene i nye skiklær og annet treningsutstyr. Ærlig talt så stusser jeg over dette når gutten jobber deltid på Intersport, gården tjener heller ikke penger da den er del av et non profit-prosjekt kalt "Vang fellesfjøs". Elise ble gravid etter anslagsvis fem måneders bekjentskap og har nå gitt liv til en søt liten gutt som jeg ikke husker navnet på. Til tross for at han allerede har vært i media mange ganger i løpet av sitt 2 måneder lange liv. I den forrige reportasjen jeg så fra Thune gård sto Øyvind og skiftet bleie på guttungen, han kommenterte (på riksdekkende media) at det er klart gutten er i slekt med sin (150 cm lange spinkle) far - med slikt utstyr! Nå er det en uke eller to siden Thune gård var i media så jeg forstår at det var på høy tid med et nytt innslag med sånn vissvass som bryr meg midt i, men likevel må jeg lese. Det har flyttet inn ei lita jente fra 1700-tallet! Stakkars Eeliisee blir jo redd, men hun liker å tenke på den døde jenta som en engel for Kristoffer (kom på det nå) og ikke et spøkelse... Direkte inne fra Thune gård, øde avsidesliggende fjellgård som TV2 skriver. Sannheten er at Thune gård ligger i et boligfelt 100 meter fra E16 med krabbeavstand til sentrum. http://www.tv2.no/2014/11/22/underholdning/god-kveld-norge/6262368 Anonymous poster hash: a3dc9...bba
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 erru sjalu på han kortvokste bonden? dette oser oppgulp av dødelig misunnelse på at han har fått seg ei så lekker dame Anonymous poster hash: 14085...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå