Gå til innhold

Råd mot kaldstart!!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg få kjærsten min til å kose (les: kåte meg opp)????

Jeg har sagt det til han 1.000.000 ganger akkurat hva jeg ønsker, men han gidder ikke. I hodet hans er det bare musa mi som teller.. Fatter ikke hvorfor? Sexen hadde vært sååå mye bedre om jeg fikk en liten "varm-up" først, nå er det liksom kaldstart hver gang. Det er utrolig kjipt for da tar det jo evigheter før jeg kommer (om jeg kommer!). Han syns ikke at det er så moro, for han vil jo at jeg skal nyte det jeg også.

Har dere gutter noen råd til hva jeg kan gjøre for å nå frem til han? Han er god til det meste, men akkurat kos er han dårlig på... Hvorfor???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si til han hvordan du vil ha det. Hvis han ikke forstår det så skal han heller ikke få ha sex med deg. Så når han forstår det skal han få sex. Punktum.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg opplever tidvis det samme. Nå er jeg rimelig lettantennelig, men savner av og til det å være rimelig tent og het før selve samleie da. Det å kåte hverandre opp lenger enn 5 min før man går videre. Lettere å komme i mål (les: orgasme) ved varmstart enn ved kaldstart.

Godt uttrykk forresten, Lala :wink:

(Kaldstart er ok noen ganger, men ikke bestandig da)

Gjest gjest1
Skrevet

Min er også treig på dette, det er bare kosekose i noen bittesmå minutter, også stresse på tilogmed før han har fått den helt opp! :o Utålmodighet kalles det! Hmh. Så vi må alltid bruke kondom på begynnelsen, skal han få den slappe greia inn i den trange greia ikke sant... æsj!

Skrevet

Jeg vil ikke nekte han sex fordi han ikke vil kose, det klarer jeg ikke heller.. blir lett grinete ved mangel på sex og det er ikke bra for forholdet..

Nå er min kjære en VELDIG lettantennelig kar, nevner jeg sex eller noe som helst som kan linkes til sex, er han hard på 5 sek! Kanskje derfor han ikke orker å vente på meg? Jeg trenger liksom litt berøring jeg da . Han trenger ikke det i hele tatt. Dårlig kombinasjon.. Forstår jo at det er kjipt å vente når man er tent (som han er).. Det ender heller opp med at han må bli med på flere runder (noe han ikke har noe imot)fordi jeg tar den første som oppvarming. Det er jo greit det også, men jeg skulle ønske at jeg var med fra begynnelsen av for en gang skyld. De få gangene det har skjedd har sexen vært sååå bra. Tror han også er ganske enig i det, så hvorfor gidder han ikke?

Jeg har snakket med han om dette gang på gang, men han svarer bare at han ikke gidder. Da svarer jeg tilbake at det er dårlig gjort. Ender opp med at vi snur ryggen til hverandre og sovner.

Har dere ingen triks da?

Forresten godt å høre at det er flere her som har opplevd det samme problemet.

Skrevet

Nå måtte jeg le høyt!

Jeg har selv sammenlignet meg med en gammel radio.

Når jeg skal skrus på, må man vente til det blir varmt, ellers høres INTET!

Valget er hans:

venter han - kan hva som helst skje ..... :)

har han det travelt - kan han like gjerne la'vær...

Gjest Madley
Skrevet

Jeg gidder ikke å ha sex med noen som ikke bryr seg om om jeg er med elelr ikke.

Da får jeg helelr bare være grinete et par dager.

Om han ikke gidder å gjøre noe for å "gjøre deg klar"

så syne sjeg faktisk han er ute å sykler på dypt vann!

Skrevet
Nå måtte jeg le høyt!

Jeg har selv sammenlignet meg med en gammel radio.

Når jeg skal skrus på, må man vente til det blir varmt, ellers høres INTET!

Valget er hans:

venter han - kan hva som helst skje ..... :)

har han det travelt - kan han like gjerne la'vær...

:hoho:

Enig i den radio sammeligningen din...

Men jeg får vel ta et par alvorsprater til med han før jeg krysser beina.

Skrevet

Høres ut som du har en utrolig tungnemt og ego type :-? Gir han blaffen vedrørende andre ting i forholdet også ? F.eks i hvordan du vil ha en ferie, hva dere skal gjøre en kveld ? I såfall er tiden inne for en aldri så liten alvorsprat. Dette kan du umulig bli fornøyd med i lengden ?

En sammenligning som gjerne menn forstår: Man gir ikke full gass på en kald motor. Den må varmes rolig opp for å få best effekt !

aMan4U

Skrevet
Høres ut som du har en utrolig tungnemt og ego type

aMan4U

Ja, han er ganske vanskelig å ha med å gjøre av og til! Må slåss litt for å få igjennom enkelte ting.

Men du verden så glad jeg er i han likevel! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...