AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Jeg har hatt en liten klump på kinnet i et par år. Den er bitteliten, kanskje 2mm. Den ser litt væskefylt ut, men har aldri turt å klemme på den. Jeg har prøvd en ny hudpleie; Clinique 3 step (vet ikke om dette er relevant). Men nå ser det ut til at jeg får en slik klump til. Kan se ut som en bitteliten vannkopp, men har hatt vannkopper. Merker ikke at de er der. Klør ikke, svir ikke. De er bare irriterende å se på. Kan leve med den ene, men ikke med 2 hva kan dette være? Anonymous poster hash: ca432...6a3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Hudormer? Anonymous poster hash: 3553f...a64
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Ts her; nei, lik farge som resten av ansiktet. Som vannkopper uten vannet, bare koppen på en måte.Anonymous poster hash: 8d7c2...62b
Gjest Zeitgeist Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Forstoppet talgkjertel? Altså, en liten talgcyste under huden? I såfall bør du ikke klemme den ut selv, men få en profesjonell hudpleier/hudlege til å gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Føflekk uten pigment? Anonymous poster hash: 62710...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå