Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du en av de som skal ha nissestreker på jobb?

Skriv din idé ned her, så får vi idéer fra hverandre!

Jeg begynner:

Du har liksom vært snill og bakt en kake til personalet. Denne kaken består av fiskepudding i form som er dekket med smeltet sjokolade og kakestrøssel. :laugh:

Noen flere?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en til:

Fyll opp et uringlass med eplejuice og sett det på dolokket/vasken. Skriv navnet på en av kollegene dine på glasset. :laugh:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Fylle kontoret til en kollega med store og små planter og sette på regnskogmusikk ala fuglekvitter og dyrelyder :fnise:

Endret av Lunalu
  • Liker 2
Skrevet

jeg tror jeg hadde blitt utfryst fra jobben hvis jeg turte å gjøre noe slikt på jobb :hakeslepp: Har kun en kollega som tåler slikt... :dry:

• Liker 2
Gjest fotballflue
Skrevet

Åå, jeg har aldri tenkt over at jeg kan gjøre nissesteker på jobb! Men det skal jeg jaggu gjøre i år :laugh:

Skrevet

Jobber i et stort kontor"landskap" - og de som ønsker trekker hvert år en hemmelig nissevenn. Til denne nissevennen kan man gjøre både nissestreker og nissegleder!

I fjor fikk jeg alt fra små gaver til nissestreker som at tastaturet var delt i to og limt ovre og under kontorpulten...(det viste seg at mitt tastatur var bytta ut med et ødelagt fra før - men jeg trodde jo først det var mitt :fnise: ), en dag var alle tingene på pulten min var pent pakka inn i sølvfolie, og det ble også hengt opp en plakat om at jeg var så glad i å rydde og vaske, så jeg kunne gladelig vaske rundt til jul for flere - bare å skrive seg på lista....

Anonymous poster hash: 8b359...751
Skrevet

Mange bra svar!! Kom gjerne med fler idéer :-D

• 3 år senere...
Skrevet

Farge melka 

Pakke inn tingene på kontoret 

Glitter i do 

Skrevet

Synes det er å ødelegge adventstiden når en skal gjøre andre til latter

Anonymkode: 7dc71...140

Skrevet

En buljongterning plasseres innenfor vannfilteret på krana i vaskeservanten :)

Anonymkode: 89d84...6a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...