Ribbesvor Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Er du en av de som skal ha nissestreker på jobb? Skriv din idé ned her, så får vi idéer fra hverandre! Jeg begynner: Du har liksom vært snill og bakt en kake til personalet. Denne kaken består av fiskepudding i form som er dekket med smeltet sjokolade og kakestrøssel. Noen flere? 1
Ribbesvor Skrevet 22. november 2014 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2014 Har en til: Fyll opp et uringlass med eplejuice og sett det på dolokket/vasken. Skriv navnet på en av kollegene dine på glasset. 3
Lunalu Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 (endret) Fylle kontoret til en kollega med store og små planter og sette på regnskogmusikk ala fuglekvitter og dyrelyder Endret 23. november 2014 av Lunalu 2
melatonin Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 jeg tror jeg hadde blitt utfryst fra jobben hvis jeg turte å gjøre noe slikt på jobb Har kun en kollega som tåler slikt... 2
Gjest fotballflue Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Åå, jeg har aldri tenkt over at jeg kan gjøre nissesteker på jobb! Men det skal jeg jaggu gjøre i år
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #6 Skrevet 23. november 2014 Jobber i et stort kontor"landskap" - og de som ønsker trekker hvert år en hemmelig nissevenn. Til denne nissevennen kan man gjøre både nissestreker og nissegleder! I fjor fikk jeg alt fra små gaver til nissestreker som at tastaturet var delt i to og limt ovre og under kontorpulten...(det viste seg at mitt tastatur var bytta ut med et ødelagt fra før - men jeg trodde jo først det var mitt ), en dag var alle tingene på pulten min var pent pakka inn i sølvfolie, og det ble også hengt opp en plakat om at jeg var så glad i å rydde og vaske, så jeg kunne gladelig vaske rundt til jul for flere - bare å skrive seg på lista.... Anonymous poster hash: 8b359...751
Ribbesvor Skrevet 26. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2014 Mange bra svar!! Kom gjerne med fler idéer :-D
ForestRun Skrevet 4. desember 2017 #8 Skrevet 4. desember 2017 Farge melka Pakke inn tingene på kontoret Glitter i do
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #9 Skrevet 5. desember 2017 Synes det er å ødelegge adventstiden når en skal gjøre andre til latter Anonymkode: 7dc71...140
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2017 #10 Skrevet 5. desember 2017 En buljongterning plasseres innenfor vannfilteret på krana i vaskeservanten Anonymkode: 89d84...6a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå