AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Jeg skal bestille noen ting på Iherb. Verdien på varene uten frakt er på $30.78, men så har jeg fått 5 % VIP rabatt. Så totalsummen jeg betaler, blir da $29.24. Jeg lurer på om noen vet hvilket beløp som blir oppgitt utenpå pakken? Det ene beløpet er jo over 200 kr, mens det laveste kommer akkurat under grensen. Håper noen vet Anonymous poster hash: b50e2...518
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Jeg tror faktisk det er originalverdien som gjelder når du bruker VIP-rabatt. For å være sikker ville jeg ha sørget for at verdien uten rabatt kom under 200 kr. Anonymous poster hash: 408f9...418
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Da jeg spurte iHerb om dette for en stund siden fikk jeg til svar at slike rabatter trekkes fra i verdien. Tror dermed ikke du har noe å bekymre deg over. Slike "iHerb Rewards" trekkes derimot ikke fra i verdien. Anonymous poster hash: ec628...224
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Da jeg spurte iHerb om dette for en stund siden fikk jeg til svar at slike rabatter trekkes fra i verdien. Tror dermed ikke du har noe å bekymre deg over. Slike "iHerb Rewards" trekkes derimot ikke fra i verdien. Anonymous poster hash: ec628...224 Tusen takk for svar! Er det noen som kjenner til denne VIP-rabatten, er det noe man får så lenge man er kunde? Eller er det tidsbegrenset? Jeg så plutselig at det hadde dukket opp at jeg fikk 5 % i rabatt. Anonymous poster hash: b50e2...518
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 Tusen takk for svar! Er det noen som kjenner til denne VIP-rabatten, er det noe man får så lenge man er kunde? Eller er det tidsbegrenset? Jeg så plutselig at det hadde dukket opp at jeg fikk 5 % i rabatt. Anonymous poster hash: b50e2...518 Jeg har også den VIP-rabatten. Hatt den i ca. 2 år nå. Den er permanent. Anonymous poster hash: ec628...224 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå