Gå til innhold

Kjøpe hårfarge i nettbutikk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å slutte med permanent hårfarge og heller gå over til demi-permanent hårfarge (slik som vaskes ut etter ca 24 vask). Dette sliter mye mindre på håret har jeg oppdaget

Dessverre er det veldig dårlig utvalg av demi/semi-permanente hårfarger i butikkene, enten det er på Vita eller i frisørsalong. Etter å ha kikket på diverse youtube videoer og blogger om hår har jeg sett flere hårfarger som jeg kunne tenke meg å kjøpe - men ingen av disse finnes i Norge. Utvalget her i Norge er rett og slett elendig sammenliknet med hva de har i USA og Europa!

Den eneste løsningen blir å kjøpe hårfarge på nettet, men hvor da? Er det noen her som har noen tips til gode nettbutikker der de selger hårfarge?

Anonymous poster hash: 20b9a...dfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Schwarzkopf Igora, som jeg pleier å kjøpe på blivakker.no.

Sliter lite på håret og gir kjempefin farge. Hver pakke er nok til to farginger:)

Også glad i Four Reasons som de selger på bangerhead.no. Disse er kanskje mindre intense og litt lysere enn Schwarzkopf, har du et hår som lett tar farge og er redd det skal bli for mørkt, så ville jeg brukt denne i stedet for Igora.

Har alltid kjøpt hårfarger på nett, fordi jeg bruker en mindre populær nyanse som sjelden er å finne i butikk (5.1), men har ikke funnet et favorittsted. Shopper litt rundt, finner du et merke og en nyanse du vil ha så er det jo bare å google eller gå på eBay, og så velger du de som har best pris på produkt+shipping :)

Før endte jeg bare opp med å kjøpe fra utlandet, men nå har de fleste norske nettsteder som driver med kosmetikk begynt å få inn flere hårfarger også.

Endret av Cuntzilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å kjøpe mine på FeelUnique.com, men mest pga. det er billigere der. Samme fargen hadde jeg uansett kunne fått kjøpt i enhver butikk i Norge.

Anonymous poster hash: f1762...f1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Schwarzkopf Igora, som jeg pleier å kjøpe på blivakker.no.

Sliter lite på håret og gir kjempefin farge. Hver pakke er nok til to farginger:)

Også glad i Four Reasons som de selger på bangerhead.no. Disse er kanskje mindre intense og litt lysere enn Schwarzkopf, har du et hår som lett tar farge og er redd det skal bli for mørkt, så ville jeg brukt denne i stedet for Igora.

Har alltid kjøpt hårfarger på nett, fordi jeg bruker en mindre populær nyanse som sjelden er å finne i butikk (5.1), men har ikke funnet et favorittsted. Shopper litt rundt, finner du et merke og en nyanse du vil ha så er det jo bare å google eller gå på eBay, og så velger du de som har best pris på produkt+shipping :)

Før endte jeg bare opp med å kjøpe fra utlandet, men nå har de fleste norske nettsteder som driver med kosmetikk begynt å få inn flere hårfarger også.

Tusen takk for gode tips! Har aldri hørt om disse merkene men de ser ut til å være akkurat det jeg har bruk for, og det er også flere andre nyttige hårprodukter i disse butikkene :danse:

Ser ut til at det ikke lenger blir noe problem å få tak i kjølige toningsfarger til håret, og i tillegg smart at det er norske nettbutikker, slik at man slipper å tenke på ekstra moms!

Anonymous poster hash: 20b9a...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...