AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Jeg tenkte å ta spraytan på mandag - ideellt sett skulle jeg gjort det imorgen, men min lokale salong har veldig begrensede åpningstider og jeg rekker det ikke da. Har gjort det tidligere med godt resultat, dog det var hjemme i Norge og er lenge siden. Vet at mange har et visst (negativt) inntrykk av spraytan men det er jo litt som med silikonpupper - du merker det når det er overdrevet. En venninne brukte samme kjede nylig og hun så bra ut - ikke kunstig eller overdrevet, ikke oransje - kun en pen, Jessica Alba-glød. Som om hun bare hadde hatt noen dager i solen. Vet av erfaring at jeg ser mye bedre ut med litt farve på kroppen. De har en ny formel som visstnok eliminerer 70% av lukten. Men litt vil vel henge igjen og selv om det er en parfymert lukt vil jeg vel ikke lukte som om jeg har sprayet (?) Jeg har en date mandag kveld med en fyr jeg har holdt på med en stund. Dersom jeg sprayer mandag morgen vil jeg jo dusje innen da. Når jeg sjekket litt rundt anbefaler de selvsagt at man helst venter så lenge som mulig med å dusje for at farven kan "sette seg" - første gang jeg gjorde det tok jeg om kvelden og dusjet neste morgen. Men det står et minimum på 6-10 timer. Så jeg KAN ta det mandag morgen og dusje på kvelden før vi treffes for en drink. Dere som har erfaring - blir farven da veldig redusert? Anonymous poster hash: 8d0cc...13f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #2 Skrevet 22. november 2014 Jeg tenkte å ta spraytan på mandag - ideellt sett skulle jeg gjort det imorgen, men min lokale salong har veldig begrensede åpningstider og jeg rekker det ikke da. Har gjort det tidligere med godt resultat, dog det var hjemme i Norge og er lenge siden. Vet at mange har et visst (negativt) inntrykk av spraytan men det er jo litt som med silikonpupper - du merker det når det er overdrevet. En venninne brukte samme kjede nylig og hun så bra ut - ikke kunstig eller overdrevet, ikke oransje - kun en pen, Jessica Alba-glød. Som om hun bare hadde hatt noen dager i solen. Vet av erfaring at jeg ser mye bedre ut med litt farve på kroppen. De har en ny formel som visstnok eliminerer 70% av lukten. Men litt vil vel henge igjen og selv om det er en parfymert lukt vil jeg vel ikke lukte som om jeg har sprayet (?) Jeg har en date mandag kveld med en fyr jeg har holdt på med en stund. Dersom jeg sprayer mandag morgen vil jeg jo dusje innen da. Når jeg sjekket litt rundt anbefaler de selvsagt at man helst venter så lenge som mulig med å dusje for at farven kan "sette seg" - første gang jeg gjorde det tok jeg om kvelden og dusjet neste morgen. Men det står et minimum på 6-10 timer. Så jeg KAN ta det mandag morgen og dusje på kvelden før vi treffes for en drink. Dere som har erfaring - blir farven da veldig redusert? Anonymous poster hash: 8d0cc...13f Ja hvis du tar det veldig tidlig på dagen kommer det til å gå greit. Vent minst 8 timer før du dusjer. Anonymous poster hash: a9b78...f78
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #3 Skrevet 22. november 2014 Ja hvis du tar det veldig tidlig på dagen kommer det til å gå greit. Vent minst 8 timer før du dusjer. Anonymous poster hash: a9b78...f78 Takk for svar. Har du testet? Ble det mye svakere? Anonymous poster hash: 8d0cc...13f
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Tok på meg fuktighetskrem morgenen etter jeg, og dusjet på kvelden der heller for jeg var så redd for at fargen skulle bli redusert Anonymous poster hash: 9ee70...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå