Gå til innhold

Mishandling? Dårlig hundeeier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i bolig med flere leiligheter. Gode forhold både for folk og dyr

Flere som har hunder

Et par har også hund. Aldri bråk med hunder ,men hunden er aldri ute.

De går aldri tur. Hunden er 5 år, og en rase som tåler mye turer.

De er borte hele dagen på jobb. Ikke er de ute med den da de kommer hjem. Ikke i helger heller.

Hender hunden smetter ut når de går ut med søppelet, og hvor lang tid er det liksom.

Antakelig gjør de fra seg inne også. De har en liten terasse både foran og bak huset, som den er på om sommeren. Treffer aldri andre hunder osv.

Vet de som har andre hunder spør de om de har lyst til å være med å gå tur når de skal ut....bare for å gi et hint,men det passer aldri

Ingen har lyst til å si det rett ut, at hundeholdet ikke er bra

Hva har du billett gjort?

Anonymous poster hash: 0b4ed...2ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig har rett og slett gått å spurt om jeg fikk lufte hunden. Nå er jeg nok over gjennomsnittet glad i hunder, og kan ikke ha hund selv. Så det er i hvertfall en god unskyldning.
Jeg har gjort det en gang før, men da hadde jeg hund selv og brukte de til å dra sammen.

Skrevet

Ja, kunne luftet hunden, men kan ikke ta på meg ansvar for andres sine hunder. Hunder trenger turer hver dag

Anonymous poster hash: 0b4ed...2ed
Skrevet

Du kan jo sende bekymringsmelding til Mattilsynet (anonymt). Det vil nok ikke skje noe, men de vil få beskjed om at noen er bekymret, og de kanskje begynner å gjøre noe?

Anonymous poster hash: 98e90...f23
Skrevet

Det gikk seg til etter hvert. De begynte selv å lufte hunden om kvelden. Det gir jo og et grunnlag for om man bør kontakte matilsynet eller ikke... Ikke det at de gjør noe med det, men noen ganger skjerper folk seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...